Goodbye single ( 32 )

253 29 0
                                    

Goodbye single
🐨 Episode ( 32 )

မြေခရွက်ကြွေတွေအပေါ် သူမလျေှာက်လှမ်းလာရင်း နောက်ဆုံးသူမ ရောက်ရိှလာတဲ့နေရာက နှစ်အတော်ကြာမြင့် လောက်ပြီဖြစ်သည့်် အိမ်ကလေးတစ်လုံးရိှရာဆီသို့ ..။ အိမ်ခြံဝန်းထဲက သစ်သားကုတင်ရှည်တစ်ခုပေါ် တင်လှန်းထားသည့် ငရုပ်သီး ဟင်းရွက် ကြက်သွန်ဖြူ  အစရိှ သော ဟင်းသီးဟင်းရွက်တွေကို သူမထိုအိမ်သို့ ရောက်လာသည်နှင့် ပထမဆုံးမြင်တွေ့လိုက်ရခြင်းဖြစ်သည်..။ သူမထိုခြံထဲကို ဝင်လာတော့ အိမ်ထဲမှ အဖွားအိုတစ်ယောက် ထွက်လာခဲ့သည်. . ။

" Hormone နေကောင်းရဲ့လား. . "

သူမရဲ့နွုတ်ဆက်စကားသံကြောင့် အသံလာရာ သူမရပ်နေသည့်ဘက်သို့ လှည့်ကြည့်လာသည့် အဘွားအို..။ သို့သော် မျက်ဝန်းအကြည့်တွေကတော့ အသက်မဲ့လို့နေ၏..။ လက်ထဲမှာကိုင်ထားသည့် တုတ်ကလေးကို အရေှ့သို့ စမ်းထောက်ရင်း သူမရပ်နေသည့်  နေရာအနားသို့ ခန့်မှန်းပြီး လျေှာက်လာသည့် အဘွားအိုအနားသို့ Tzuလျေှာက်လာရင်း .......

" တောင်းပန်ပါတယ် .. အရမ်းကြာသွားတယ်မဟုတ်လား .."

" ကလေးမလေး မဟုတ်လား.."

"ဟုတ်ကဲ့ .. အခုတော့ အရင်လို ကလေးလေး မဟုတ်တော့ပါဘူး .. Tzuအရွယ်ရောက်လာပါပြီ.."

" Tzu? "

" Chou Tzuyu .. Hormoneကို နောက်တစ်ခါလာဖြစ်ရင် Tzuနာမည်ပြောပြမယ်လို့ ပြောခဲ့တယ်မဟုတ်လား .. Chou Tzuyuဆိုတာ Tzuနာမည်ပါ.."

" သေချာပေါက်ကို မှတ်မိတာပေါ့.."

သူမရဲ့အလွန်ကိုကြည့်ပြီး ပြုံးနေတဲ့ အဘွားအိုရဲ့ လက်တွေကို သူမနွေးထွေးစွာ ဆုပ်ကိုင်လိုက်ပြီး အနားက သစ်သားကုတင်ရိှရာသို့လျေှာက်လာခဲ့သည်..။ နေရာလွတ်တစ်ခုမှာ အဘွားအိုကို ထိုင်စေပြီး.......

" Hormone တစ်ယောက်ထဲနေရတာ အဆင်ပြေရဲ့လား .. နေလို့ထိုင်လို့ရော ကောင်းရဲ့လား.."

" မျက်စိမမြင်ရတော့တာကလွဲလို့ ကျန်တာအကုန်ကောင်းပါတယ်.."

" Hormoneရဲ့သား Arjishiရော Hormoneဆီ လာလည်ရဲ့လား.."

" တစ်နှစ်ကို တစ်ကြိမ်တော့ လာလည်ကြပါတယ် .. အလုပ်တွေကလည်းရိှသေးတော့ တစ်ရက်တောင်ပြည့်အောင် နေမသွားကြပါဘူးကွယ်.."

Goodbye singleWhere stories live. Discover now