AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR BÖLÜM 3

847 35 42
                                    


Bölümler hazır olunca dayanamıyorum ben hepsini bir günde atasım geliyor. Atalım o zaman bir bölüm daha. Ee sizlerde oy vermeyi es geçmeyin ama :)

İtekledim. Ağzı ile kabul etti ilk kez evet onun yanındaydım dedi nefesim kesildi soluksuz kaldım resmen. Koca çölün ortasında tek başıma kaldım ben. Kimsesiz bir başıma yardıma muhtaç bir bedeviydim ben. Bahtsız bedevi. Beni aldatıyor kocam beni aldatıyor. Boğazımda oluşan yumru hissinin geçmesi için yutkundum, yutkundum ve tekrar yutkundum geçmedi. Tekrar üzerine yürüdüm.

"Senden nefret ediyorum."

"Et lan tamam et yeter ki sus. Sürekli ama sürekli bu kavgacı tavrın ve şımarıklığın artık beni tahammülsüzleştiriyor. Evlendiğimiz günden beri bak ististasız evlendiğimiz günden beri mutlu olduğun, memnun kaldığın tek biran olmadı senin. Kendin bok gibi hissettiğin için beni de bok gibi hissettirdin."

Şuan onu öldürmek istiyordum lanet olası pislik. Tüm gücümle kolunu tutup sıktım.

"Berzan eğer damarıma daha fazla basarsan senin için kötü olur."

"Eylül boş boş konuşma."

Öfkeden çığlık attım. Odadan çıktım. Hatice ile karşılaştım

"Gelinağam"

"Ne var ne?"

"Şey siz her sabah kahvaltıdan önce yeşil çay içiyorsunuz ya kaynatayım mı diye soracaktım."

"Sıçtırma yeşil çayına yeşil çay içecek hal mi var bende.

Aşağı indim. Esma Anne her zamanki köşesinde

"Ah kızım kavgalar yıpratır yapma."

Artık bu evdeki herkes gözüme batıyordu cevap vermedim bahçedeki hamağa yattım. Ağlıyordum. Bana beni aldattığını söyledi evet dedi. Ne olur yalan de bana seni kızdırmak için söyledim de. Berzan yanıma geldi. Yalan demek için mi geldi ağlama demeye gelmiştir belki.

"Küçük kız gibi davranma artık Eylül."

"Senden nefret ediyorum Berzan."

Hikmet Baba'nın sesi duyuldu

"Berzannn!"

"Efendim baba."

"Yine niye bağırışıyorsunuz siz?"

"Önemli bir şey değil baba."

Önemli bir şey değilmiş tabi ya bu zırtapoz oğlunun beni aldatması hiç önemli değil. Ben nasıl bir pislik sevmişim ya bu adam benim sevdiğim adamdan farklıydı.  Bu adam başkaydı yabancıydı sevdiğim Berzan ile alakası yoktu.

"Hareketlerinize dikkat edin ikinize de söylüyorum!"

"Tamam baba."

Berzan bana doğru eğildi

"Şu çeneni tutamadığından car car bağırdığıdan her gün konağa rezil oluyoruz."

Cevap vermedim. Nefret ediyordum buradan. Berzan'ı öldürmek istiyorum. Arka fonda Orhan Baba Kabahat Seni Sevende şarkısı çalıyor. Parçalanmış kalbim ve bende eşlik ediyoruz. Kahvaltı hazırlanmış Hatice gelip çağırdı. Hikmet Baba ve Esma Anne sofradaydı yine oturduk masaya. Çayımdan içiyordum Hikmet Baba

AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin