AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR BÖLÜM 35

443 12 61
                                    


Papatya gibisin beyaz ve ince, 

 Eziliyor ruhum seni görünce, 

 İsmin dudaklarımı yakıyor neden, 

 Nedir bu çektiğim senin elinden, 


Bir süre balkonda oturup manzarayı seyrettim. Kahve keyfi yaptım. 1.5 saat kadar geçmişti içeri girdim Eylül hala uyuyordu yanına gittim yüzüne dokundum.

"Sevgilim.."

Eylül'den ses gelmedi.

"Bitanemm."

"Hıh."

Bu tepkisi gülümsememe neden olmuştu.

"Hadi uyan hazırlanacaksın daha."

Cevap vermedi

"Eylülcüm."

"Tamam beş dakika sonra uyanıyorum."

"Hadi ama uykucu."

Göz bandını indirdim. Gözlerine ışık gelmesi ile birlikte zoraki açtı gözlerini.

"Azıcık uyudum."

"Gece uyursun hadi ama kalk artık."

Yataktan kalktı banyoya yöneldi yüzünü yıkadı. Odaya geri girdi dolaba yerleştirdiği kıyafetlerden askıda bir tanesini direkt aldı banyoya girdi kapıyı örttü o sıra bende takım elbisemi giydim. Lacivert spor şık tarzda bir takım elbiseydi. Eylül yaklaşık yarım saat sonra çıktı. İp askılı siyah kalem elbise giymiş elbisenin göğüs ve etek uçlarında tül detayı vardı. Saçlarını toplamış bordo bir ruj sürmüş. Kusursuz gözüküyordu. Bana doğru yaklaştı. Kravatımı düzeltti ve yüzüme bi öpücük kondurdu.

"Sürprize hazırım."

Eylül'e bugün için birçok hediye hazırlamıştım bunlardan birini şimdi verecektim. Komidinin üstündeki kutuyu aldım ve açtım Eylül görünce gözlerini kocaman açtı. Pırlanta bir gerdanlık almştım. Eylül.

"Bu çok güzel." Dedi

"Sen daha güzelsin."

Kutudan çıkardım ve boynuma taktım. Dudağıma bi öpücük kondurduktan sonra

"Teşekkür ederim çok şık."

"Güle güle kullan sevgilim."

Aslında böyle takı merakı olan bir kadın değil hatta tam tersi nefret eder ama özenle seçip aldığım ve çok şık bir parça olduğunu bildiği için sevindi eminim birkaç devatte takar ve bir daha yüzüne bile bakmaz.

"Ben hediyemi yemekte vereceğim seninki gibi erkenci olmak istemiyorum."

"Hayatım bu daha başlangıçtı gecenin sonunu bekle."

"Berzan hayır bu zaten oldukça şık ve pahalı bir hediye biliyorsun ben zaten pahalı hediyelerden çok hoşlanmam."

"Tamam tamam hadi gidelim."

Elinden tuttum ve odadan çıktık. Otelin önünde bir limuzin bekliyordu bizi gece için her şeyi detaylı düşünmüştüm. Eylül

"Yok artık.

AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin