Kendimi içinde bulunduğum hayal dünyasından çıkardum. Gözlerimden yaş akmaya basladı. Sildim hemen pislik Berzan ne güzeldi işte her şey. Hiç öyle biri değil gibiydi. Başta ne kadar mutluyduk biz. O günden sonra muhabbet etmeye başladık devamlı. Buse saçmalama aşiret adamı ile ne yapacaksın dedi umursamadım onun olduğu yerlere gittim devamlı gözünün önünde oldum. Ona baktım, güldüm, kur yaptım. Her yerde takipleşmeler 4lü takılmalar. Biz sevgili değildik ama öyle gibiydik sanki. O kadar muhtesemdiki. Birbirimize açıldığımız ilk gün sahilde olmuştu. O gün piknik yaptıktan sonra denize yüzmeye gitmiştik. Berzan'la yenı yenı aramız iyi olmaya baslamıştı. İlgime karşılık veriyor gibiydi. Denize yüzerken Berzan'a su sıçrattım sözde kendimce şaka yapıp cilve yapacapım ya. Aptalmışım oysa.
"Yapma kızım çocuk musun sen?"
"Yaa ne var! Çok eğlenceli."
"Yapma dedim sana."
Ben hala su sıçratıyordum. Berzan geldi kafamdan tuttu denize daldırdı. Çırpınıyodum. Çıktım güldü.
"Ne yapıyorsun be!"
"Çocuk gibi davranıyorum. Sende yaptın ya aynısını"
"Berzan yapma boğulacaktım. Ben sana su sıçrattım boğmadım seni."
"Kıyamam." Dedi yanaklarımı sıktı.
"Çocukmuşum gibi davranma bana!"
"Çocuksun zaten az önce yaptıklarını sadece beş yaşında bir çocuk yapardı."
Öfkelendim çocuk olan oydu ben sadece şaka yapmıştım. Şakayı sadece çocuklar yapmazdı.
"Gerizekalı." Dedim
Sinirlenmiştim benimle alay eder gibi konuşmasına ondan hoşlanabilirdim ama bana böyle davranamazdı denizden çıkıyodum kolumdan tuttu.
"Ne oldu kızım ya?"
"Bırak yok bir şey gidiyorum sıkıldım."
Buse atlamıştı
"Nereye ya yeni geldik."
"Canım sıkıldı eve gideceğim abim geç kalma demişti.."
"Al işte bak küçük çocuk gibi mızıkcılık yapıyorsun sonra alınıyorsun."
"Berzan ben çocuk değilim!"
Tam sudan çıkmaya çalışırken elimden tuttu dengemi kaybedip tekrar denize düştüm o esnada su yuttum. Öksürüyordum. Kusacağım öksürmekten.
"Eylül. İyi misin?"
Hala öksürüyordum birde iyi misin diye soruyor beyinsiz ölüyorum burada ölüyor ne demek iyi misin harikayım!
"Ya sen salak mısın? Beni boğmak gibi bir amacın var sanırım."
Sırıttı.
"Kes şunu komik değilsin."
Beni kendine çekti. Birbirimize baktık kahverengi gözleri nasıl deniz misali derin olurdu, gökyüzü misali sonsuzluk dolu. Baktıkça kayboluyordum o bakışlarda. Kendinden emin ve ukala bir tavırla.
"Benden hoşlandığını biliyorum İzmir Güzeli."
"Ne!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.
Teen FictionSevdiğiniz bir adam için neleri göze alabilirdiniz? Hayatınızı bütünüyle değiştirmeyi göze almak aşkın bir parçası mıydı yoksa büyük bir çılgınlık mı? Eylül aşık olduğu adam uğruna ailesinden son kalan abisini yok saymıştı gözünü karartıp aşk için b...