*Yerimi bilmem
Bilmem ne taraftayım
Sesimi duymam
Ne zamandır araftayım*
Herkes mutluydu bende hangi kadın mutlu olmazdı ki.
"Oğlum sahi sahi evlenecek misiniz hiç iyi örnek olmuyorsun."
Buse Berk'in bu söylemine gözlerini devirdi.
"Evleneceğiz tabi prensesimi buldum kaçırır mıyım?"
Gülümsedim.
İşte ne kadar da romantik bi evlilik teklifi etmişti canım kocam. Bilgisayarı açtım. O günkü videoları resimlere baktım. Gözümden bi damla yaş aktı. O günlere ait anılar beynimi meşgul edip duruyordu sonra evlilik teklifi sonrası kavga krizlerini düşündüm. O günün eve dönüşünde yüzüğü çıkardım abime hemen söyleyemezdim çok ciddi bir şeydi bu o yüzden ona hiçbir şeyden söz etmedim. Ne diyecektim senle tanıştırmadığım aşiret ağası sevgilim evlenme teklifi etti biz ebleniyoruz mu?
Evlilik teklifinin ardından bi hafta on gün filan geçmişti o gün sabah dersim vardı Buse ile derse girdik hoca sadece notları dağıttı çıktı. Bahçeye indik. Ice Tea almış Buse ile çimlerde bir sonraki deerse kadar oyalanıyorduk Berk ve Berzan geldi. Berk kocaman bi öpücük kondurdu Buse'ye. Berzan yanıma geldi yanağıma öpücük kondurdu gülümsedim. Laflıyorduk öyle okuldan sonra bowlinge mi gitsek acaba diye
"Abim şu sıralar çok geziyorum diye laflanıyo finallerde yaklaştı ya. Eve gidip ders çalışmam gerek"
Berzan bana döndü
"Nişanlımla gezeceğiz abi dersin."
Hafif bi gülümsedim. Öyle deyimde ağzımı yırtsın, gözlerimi kaşıkla oysun. Ay çok korkunç.
"Bu seferlik ben olmayayım."
"Eylül ne zaman abinle tanıştıracaksın sence de artık zamanı gelmedi mi? Zaten oda istiyor tanısmayı sen öyle demiştin."
"Evet demiştim tanışırsınız ne acelesi var. Şu sıralar biz yoğunuz zaten."
"1.5 ay sonra Mardin'e gidiyorum Eylül gelecek dönemde staj olacagı için ara ara gelebilirim şimdi vakit varken tanıştırman iyi olur."
"Tamam Berzan gelme üstüme."
"Üstüne mi geldim şuanda?"
Berk atıldı
"Gençler hoop tamam yapmayın ya."
"Tamam Berzancım."
Berzan elime baktı.
"Yüzüğünde yok neden takmıyorsun?"
"Evde takamıyorum, normalde okulda yanımdaydı ama diğer çantamda kalmış."
"Yüzük senin için o kadar önemsiz demek ki. Unutuluyor."
"Hayır çok önemli. Berzan abimin karşısında yüzükle gezemiyorum biliyorsun."
"Sen benimle evlenmek istemiyorsun."
"Saçmalama."
"Tarih hakkında bile tek kelime etmedin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.
Teen FictionSevdiğiniz bir adam için neleri göze alabilirdiniz? Hayatınızı bütünüyle değiştirmeyi göze almak aşkın bir parçası mıydı yoksa büyük bir çılgınlık mı? Eylül aşık olduğu adam uğruna ailesinden son kalan abisini yok saymıştı gözünü karartıp aşk için b...