AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR BÖLÜM 18

459 14 92
                                    

*Zor durumlarda bile kıyamadım ikimze
Kıyamadım sevgimize*

Elinden peçeteyi aldım. Kendi ağzımı kendim silerdim ne o romantik komedi çekmiyoruz burada birden dudaklarımız birleşip etraftakileri umursamadan öpüşecek halimiz yok kazayla öyle olsa Ömer Abi Nerzan'a söyler Berzan beni İzmir'e falan gömer galiba ne hakla gömüyormuş pardon? Ben gömerim onu ben aptal herif kendi yediği nanelere baksın önce. Emre'ye bakım gülümsedim.

"Teşekkür ederim."

Geri çekildi oda tekrar gülümsedi.

"Rica ederim."

"Ee Emre sen kendinden bahsetsene hep ben anlatıyorum. Ne iş yapıyorsun. Annen baban nerede?"

"Grafikerim ben bi şirkette. Annem ve babam İstanbul'da ben İzmir'de okudum sonra burada kaldım işte. Babam avukat annem hemşire bi kardeşim var İstanbul'da oda butiği var tasarımcı."

"Aaa ne güzel tüm ailen İstanbul'da demek sen hangi üniversitede okudun?"

"9 Eylül."

"Aa bende Ege denk gelememişiz ama olsun."

Gülümsedi Emre.

"Yaştan da pek tutmazdı ben mezun olduğumda sen yeni başlamışsın üniversiteye."

Kısa bir kahkaha attım.

"Aileni özlemiyor musun hiç?"

"Annem ve babam geçen ay geldiler aslında kız kardeşimin işleri yoğunmuş o yüzden şehir dışlarına gidip geliyor. Telefonla görüşüyoruz yurt dışına gidecek şu sıralar onun hazırlığı ile uğraşıyor."

"Him güzel bir şey bi kızın kendi ayakları üzerinde durabilmesi en önemli şeylerden."

"Haklısın. Babam benden çok ona özen gösterdi her zaman aramızda iki yaş var ama hep bi abilik yanım ağır basar."

"Abiler önemli tabi."

"Öyle yakında evlenecek zaten erkek arkadaşı varmış. Kız vermek çok zor olmalı abiler için"

Zor mu imkansız imkansız benim abim beni vermedi reddetti mesela kesin çözüm vermekle uğraşmıyorsun hopdadanak kız kendi kendini vermiş oluyor. Salak kafam.

"Aaa hayırlı olsun çok mutlu olurlar inşallah."

"İnşallah. Daha bizde tanışmadık bu yaz düğün olacak ama belki gelirsin sende."

"Gelirim tabi."

Gülümsedi kocaman. Çok güzel gülüyordu yeşil gözleri parlıyordu güldüğü zaman. İyi biriydi Emre başta onu ilk gördüğümde ön yargılı davrandım ona karşı içimde bir tereddüt oluşmuştu ama şimdi öyle değil. Yemeğimiz bitti. Hesabı istedik. Ömer Abi yanıma geldi.

"Uzun zaman sonra gelmişsin hesap almak olmaz."

"Ya Ömer Abi olmaz."

"Almam dedim inatçı kız hala aynısın. Bu seferlik abinden olsun."

"Teşekkür ederiz o zaman ustam ellerine sağlık nefisti."

"Afiyet olsun"

Emre'de teşekkür etti. Kalktık

"Berzan'a söyle oda gelsin. Selam söyle."

AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin