AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR BÖLÜM 41

513 21 155
                                    


Anladı bir gün bitermiş her şey

Ve BİTTİ...

Aslı bana adresi atınca şoföre o adresi verdim. Buse mesaj atmış özür dilemiş. Onun özür dileyeceği bir konu yoktu oysaki. Arsızlık yapan Berzan'dı. Aslı'nın evinin önüne gelince biran durakladım. Buna hakkım var mıydı? O benim arkadaşım değildi ki psikoloğumdu onu bu saatte evinde, özelinde rahatsız etmek. Emrivaki mi yapıyordum. Konuşmam gerekti ama. Kapının önünde birkaç dakika düşündükten sonra çaldım hemen açtı kapıyı Aslı... Bana gülümseyerek bakarken kollarımı ona sarıp ağlamaya başladım. Beş snaiye ne yapcağını bilemezken ona kolunu sardı bana.

"Eylül kötü bir şey mi oldu? Bebek iyi değil mi?"

Kafa salladım. Onu da uzun zamandır görmüyordum karnı daha belirgin olmuş muhtemelen sekiz aylık falan hamile olmasına rağmen hiç sekiz aylık gibi değildi inşallah bende öyle olurum ben içimden bunları düşünürken Aslı'nın arkasında bizi izleyen bir çift gözle karşılaştım bu harap olmuş halime endişe ile bakan bir adam. Göz göze gelince gülümsedim oda gülümseyip.

"İyi misiniz? Büyük bir problem mi var?"

Kafamı salladım. Aslı kolumdan tuttu.

"İçeri geçelim hadi."

İçeri girdik koltuğun kenarında geçen gördüğüm kedileri yatıyor. Onu sevdim biraz ağlamam durmuştu Aslı beni bekliyordu sakinleşip anlatmamı.

"Aslı özür dilerim seni evinde rahatsız ettim ama."

"Eylül önemi yok. Neyin var?"

Derin bir nefes aldım.

"Buse ile onlara gittik Berk ve Berzan'da oradaydı. Berk biranda doğruluk cesaretlik oynamak istedi hayır dedim ama ısrarla devam edince kabul ettim. Birbirimize sorular sorarkan Buse ona Eylül'ü ilk ne zaman aldattın diye sordu."

Aslı'nın yüzü değişti ama dinlemeye devam etti.

"Pişkin pişkin anlattı bana hediye almak için gittiği butiğin sahibiymiş Eda... Neymiş hediyeyi almamışım fırlatmışım bunları pişkin pişkin anlattı birde ahlaksız..."

Koluma dokundu Aslı.

"Yapmak istediği şey tam olarak ahlaksızlık değil aslında. Yani Buse ona bir soru sormuş cevaplamaması gerekmiş aslında ama anlatmış. Eylül bundan kaçamazsın yani aslında bununla yüzleşmen gerekiyor. Tabiki seni aldatması hek görür bir şey değil ama seni aldatmasının temelini bilmekte hem kendini hem onu çözümlemeni sağlar."

O sıra

"Hanımlar papatya çaylarınız hazır."

Aslı gülümseyerek Barış'a baktı.

"Teşekkürler sevgilim."

Ne güzellerdi.

"Teşekkür ederim Barış."

"Afiyet olsun."

Bizi salonda bırakıp gitti geri. Kibar ve düşünceliydi benim evim istediğim yerde dururum diyerek salonda bizimle değildi...

"Sen şimdi onun bunu anlatmasının aslında kendimle yüzleşmek olduğunu mu söylüyorsun."

"Evet bak görmüş oldun nerede doğru davranmışsın nerede hatalı? Eylül hiçbir suç tek taraflı değildir. Sen aldatılmayı tabiki hak etmedin ama belki onun için ona o alt yapıyı oluşturdun. Maalesef erkekler sadakat konusunda daha zayıflar."

AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin