Küçük oyunlarının, Büyük savaşlarınınArasında"Olduğu kadar" bir aşktı bizimkisi
Biran kendini geri çekti. Şaşırmış bir ifade ile bana baktı. Bir şey söylemedi başta sonra
"Anlamadım."
"Hamileyim. Berzan'ın bebeğini taşıyorum."
"Bunu neden söyledin şimdi?"
"Ben bilmiyorum beni öpecektin ben hala evliyim ve hamileyim. Kendimi ihanet ediyor gibi hissettim."
"Öyle mi düşünüyorsun seni aldatan bir adama fazlası ile sadıksın bravo. Başkasından çocuğu olan ve o kadınla aynı evde yaşayan bir adama ihanetten mi bahsediyoruz?"
"Özür dilerim."
"Neden en başta söylemedin bunu peki?"
"Bilmiyorum bilmeni istemedim sebepsiz."
"O biliyor mu?"
"Öğrenmiş o yüzden geldi buraya. Ona aldırdığımı söyledim."
"İnandı mı?"
Yüzünde kırgınlık vardı sanki Emre'nin ben ona karşı şuanda böyle hissedemiyordum yani öpüşemezdim onun da duyguları ile oynamam haksızlık olurdu zaten. Emre'ye cevap verdim.
"Başta hayır ama sonrasında inandı."
"Peki ne yapacaksın bebeği ömrünün sonuna kadar babasından gizleyecek misin?"
"Gerekirse evet."
Bana doğru yaklaştı.
"Peki ya az önce bunu neden tam seni öpecekken söyledin?"
"Ben hala evliyim ve hamileyim doğru olduğunu düşünmüyorum."
"Ve."
"Nasıl ve...?"
"Berzan'ı da hala seviyorsun."
Kendime söyleyemediğim gerçeği vurdu yüzüme seviyorum lanet olsun ki gurursuzun tekiyim onu çok seviyorum.
"O benim kocam bebeğimin babası ona aşık olmasam bunca zaman kalmazdım yanında değil mi?"
"Ben sadece seni barda ilk gördüğüm zaman etkilenmiştim evli olduğunu söylediğinde çok üzüldüm biliyor musun birkaç gün aklımdan hiç çıkmadın sen... Sonra seninle İzmir'de yeniden karşılaştık ve boşanmak üzere olduğunu öğrendim şansım var mı diye düşünüyorum açıkcası. Bu belkide bizim şansımızdır Eylül hayat İzmir'de seni benim karşıma yeniden çıkardıysa bir sebebi olmalı"
Emre çok iyi bir insandı. Bana huzur veriyordu. Kalbi temizdi ama hala ona aşıkken Emre ile bir şey yaşayamam. Lanet olsun o konaktan kaçtım ama kalbim hala o konakta onunla işte. Belki de vardı bir sebebi belki öyle olması gerekti ama olmuyor. Kalbim hala Berzan'a takılı kalmış. Onu özlüyor onu seviyor!
"Ben yapamam Emre seninle bi ilişki yaşayamam."
"Neden? Sorun ne?"
"Evliyim ben."
"Boşanacaksın."
"Hamileyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.
Teen FictionSevdiğiniz bir adam için neleri göze alabilirdiniz? Hayatınızı bütünüyle değiştirmeyi göze almak aşkın bir parçası mıydı yoksa büyük bir çılgınlık mı? Eylül aşık olduğu adam uğruna ailesinden son kalan abisini yok saymıştı gözünü karartıp aşk için b...