Boynumdaki atkıyı çıkarıp suratına attım.
"Atkını al."
Ben öyle deyince şaşırdı ne bekliyordu boynuna atlayıp onu ne kadar çok özlediğimi söylememi mi? Arabanın kapısını gerı çarptım bizimkilerin yanına gittim.
"Ben gidiyorum artık."
"Eylül iyi misin ne dedi sana?"
"İyiyim kuzum dinlenmem gerek sadece."
Ozan ayaklandı.
"Ben bırakırım seni itiraz yok."
Ağzımı açıp hayır dememe fırsat vermedi. Ozan'ın arabasına geçtik o anlardı beni sessizliğimden bile anlardı ne hissettiğimi yine anlamıştı.
"Kırılan gururuna değil bu şekilde bitmesine üzülüyorsun değil mi?"
Gözlerim doldu tam üzerine basmıştı öyleydi. Yutkunamadım içim daraldı öfkem doldu taştı.
"Biliyor musun gelip bana başkasına aşık oldum ben ayrılalım deseydi bu kadar kahrolmazdım ama ben yaşadım Ozan o kadınla aynı evde yaşadım. Aynı adama aşıktık biz o kadınla."
Kafa salladı.
"Tarifi yok ne desem boş gelecek biliyorum."
"Sadece umarım hayatının bundan sonra ki kalan döneminde birilerine değer verdiğinde onları kaybetmemeyi öğrenir umarım."
"Umarım güzelim... Umarım."
Evin önüne gelince sarıldım Ozan'a vedalaştım sabah snaki hiç görüşmeyecekmişiz gibi. Abim hala eve gelmemiş işte olabilir ya da Dilara ile arayıp rahatını bozmaya gerek yoktu bende zaten erken yatsam iyi olurdu. Küçük bir bavul yaptım kendime ve yatağa attım kendimi.
"Efendim."
"Hazır mısın geliyoruz biz."
"Tamam uyandım Buse."
Telefonu kapadım. Hemen banyoya koştum. Dişlerimi fırçarken midem bulandı kusmaya başladım. Ahh bu hamilelik. Elimi yüzümü yıkadım. Üzerimi giyindim. Küçük bavuluda aldım. Abim salonda
"Günaydın güzelim kahvaltını et."
"Canım istemiyor."
Kaşlarını çattı yüzümü ellerinin arasına aldı.
"Bebeğin istiyor ama artık düzensiz beslenme. Süt var orada onu iç."
"Hayır ya. Portakal suyu hakkımı kullanıyorum."
"Şule portakal suyu sıkar mısın Eylül'e?"
Abimin kollarının arasına girdim. Yanağından öptüm
"Canım, yakışıklım."
"Güzel prensesim." Dedi sıkı sıkı sarıldı
"Abi Berzan buradaydı dün, konuştuk."
"Ne tehdit mi etti seni yoksa iyi misin?"
"İyiyim merak etme. Şans istedi bende bosanmak istediğimi söyledim."
"Aferin hamile olduğunu söylemedin değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.
Teen FictionSevdiğiniz bir adam için neleri göze alabilirdiniz? Hayatınızı bütünüyle değiştirmeyi göze almak aşkın bir parçası mıydı yoksa büyük bir çılgınlık mı? Eylül aşık olduğu adam uğruna ailesinden son kalan abisini yok saymıştı gözünü karartıp aşk için b...