Mardin'e geldiğimizde abimi, arkadaşlarımı bırakıp burada Berzan ve metresi ile aynı evde olacağım fikri kagretsede belli etmedim. Sabredersem her şey güzel olurdu olacaktı da. Konaktan içeri girdiğimiz an Eda bize doğru koşar adımlarla gelip Berzan'ın boynuna atıldı.
"Aşkımmm çok özledim."
Pislik adi kaşar. Edep kavramı kadının hayatında yer edinmemiş ki. Yapış yapış. Delireceğim ya. Benim kocama benim yanımda Alaah'ım ne ile sınanıyorum ne ile. Odaya çıktım. Bavulu kenara attım. Sakin ol Eylül sakin. Berzan umrunda değil ki. Bok değil seviyorsun kızım adamı deli gibi hem de. O sürtükten nefret ediyorum kocamı elimden aldı. Hepinize ödeteceğim bunları hepinize. Üzerimi değiştirdim. Yatağa uzandım. Bu Eda defolup gitmeli ve bende huzurlu hayatıma geri dönmek istiyordum. Berzan ile yeniden eski biz olamazdık belki yeniden birbirimize aynı güven ve aşkla ama ben daha mutlu biri olurdum o kız olmazsa. Ben tüm bunları düşünürken Berzan geldi. Ondan nefret ediyorsun Eylül zırhını düşürme sakın.
"Eylül."
"Ne var?"
"Hadi yemeğe gel bitanem."
"Yemiyorum. Git şimdi."
"Ne oldu yine?"
"Bana bak o sürtüğe söyle gözümün önünde boynuna atlamalar aşkım demeler kafasını duvara sürterim o şırfıntının."
Berzan güldü. Gülüyor birde iyice rahatlığı ele verdi bunlar.
"Ne komik mi ben gülüyor muyum?"
"Psikopat karım benım gün geçtikçe bana benzıyo."
"Ya Berzan dalga geçme bi."
Yanıma geldi. Ellerimi ellerinin arasına aldı.
"Kıskanıyorsun beni hala kıskanan kadın seven kadındır."
"Ne. Yoo alakası yok ben şey."
"Ne?"
"Aman ya sanane git yemeyeceğim ben yemek. Bekelemesin aşkınnnn."
Berzan gülerek odadan çıktı. Çok komik gül sen anca gerizekalı ağlanacak halimize gül. Kıskanan kadın seven kadınmış kıskanan kadın katil olma potansiyeline sahip heran üçğncğ dünya savaşını çıakrma tiski olan kadındır sen tekrar düşün bence. Aşağı indim açlıktan ölüyorum. Herkes sofrada
Hikmet baba
"Gel kızım."
O kızın olduğu sofraya oturmak istemiyorum ama sonsuza kadar kaçamam bundan geçhem gitmesi gereken, kaçması gereken ben değil oydu. Geçtim masaya.Berzan
"Hani gelmeyecektin."
Ters ters baktım. Bir şey demedi. Tabağımdaki yemeği çatallarken Eda şırfıntısı
"Aşkım bizde kaçamak yapalım biraz İstanbul'a gidelim."
Ölümcül bakışlarım Eda'nın üzerindeydi. Ezik. Özenti pislik. Berzan
"Nereden çıktı?"
"İstanbul'a gideceğim ben zaten butik için malzemeler filan birlikte alırız."
"Tamam bakarız."
"Biz İzmir'deydik ya hemen özentilik yap ezik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.
Teen FictionSevdiğiniz bir adam için neleri göze alabilirdiniz? Hayatınızı bütünüyle değiştirmeyi göze almak aşkın bir parçası mıydı yoksa büyük bir çılgınlık mı? Eylül aşık olduğu adam uğruna ailesinden son kalan abisini yok saymıştı gözünü karartıp aşk için b...