Abimin söyledikleri şok etkisi yaratmıştı ne tepki veremeyeceğimi bilemez halde.
"Nee?"
"Eylül sen böyle bir şeyi nasıl kabul edersin? Salak mısın kızım sen?"
"Abi mecburdum."
"Neye mecburdun? Tehdit mi etti seni şerefsiz öldüreceğim o iti. Kendiellerimle boğacağım."
"Abi sakin ol hayır. Gelemem ben lütfen sende gelme."
"Kes sesini gerizekalı kız rezil oldun herkese İzmir'de ki tum ortak tanıdıklar benı aradı boşandılar mı Eylül nerede dıye topla eşylarını gelıyorum ben."
Telefonu kapadı. Hemen arabaya koştum o sıra telefon susmuyo bizim kızlar arıyor ardı ardına resmi gören arar tabi. Beni ne duruma düşürüdn sen Berzan bunu ödyeecksin sen artık fazla oldun çok fazla. Ağlıyorum bir yanda da en dipteydim daha ne adar küçülürüdm ki. O kadar hızlı sürüyordum ki bir anda önüme köpek çıktı frene yüklendim zorda olsa durdum. Hah bir trafik kazam ya da köpek katili olmam eksikti. Sen bana ve sinirlerime hakim ol Allah'. Derin derin nefes aldıktan sonra yenıden çalıstırdım arabayı. O kadar kısa sürede geldim ki sanırım hızlı araba kullanma rekorum buydu.
"Berzaaaaannnnnnnn.!"
Evet bağırmadım resmen böğürdüm Berzan'a Berzan'ın dilinden konuşmak gerekirdi. Berzan avluya ındı
"Ne oluyor Eylül?"
Yanına gıttım yakasına yapıştım tüm gücümle onu hırpalıyorum.
"Sen ne yapıyosun sen ne yaptıgını sanıyosun?"
"Ne oldu?"
Hala ne oldu diye soruyor salak mı salağa mı yatıyor. Mahvedeceğim seni Berzan.
"Fotografı nasıl paylaşırsın? Sen ne yapıyorsun ya delirdin mi?"
"Ne fotografı Eylül? Yine ne saçmalıyorsun?"
"Metresin ve onun veledi ile."
"Düzgün konuş fotoğraf filan paylaşmadım."
Resmi açıp gösterdim şok oldu ilk kez görmüş gibi.
"Dalga mı geçiyorsun bu haller ne? Senin şahsi hesabında paykaşılmış bu resim."
"Ben atmadım."
"Kim attı?"
Gözlerini kapadı dişlerini sıktı ve azn önce benimkine yaraşır şekilde
"Edaaaaa."
Eda çıktı
"Efendim aşkım."
"Resmi sen paylaştın değil mi?"
Önce bana sonra Berzan'a baktı bir süre duraksadı sonra utanmadan, sıkılmadan
"Evet Berzan bizde senin aileniz anladın mı? Çöpmüşüm gibi davranamzsın ya da yok gibi ben varım bende senin sevdiğin kadınsam nasıl onla boy boy resımleınz duruyorsa benimle de duracak. Geldiğim günden beri bana sevgi kırıntısı göstermedin yabancıymışım gibi her şey öncesinde daha güzeldi bu kadınla aynı eve girdiğimizden beri görmüyorsun beni."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.
Teen FictionSevdiğiniz bir adam için neleri göze alabilirdiniz? Hayatınızı bütünüyle değiştirmeyi göze almak aşkın bir parçası mıydı yoksa büyük bir çılgınlık mı? Eylül aşık olduğu adam uğruna ailesinden son kalan abisini yok saymıştı gözünü karartıp aşk için b...