*Yine de kesip atamam seni
Benim tatlı kanserim*Gözlerim dolmuştu yine zaten şu sıralar çeşmeler açık. Derin nefes aldım. Sakın ağlama Eylül. Telefonumu aldım videolara girdim Berzan'la arabada çektiğimiz videoya tıkladım. Birlikte yemeğe gitmiştik yemek dönüşü şımarıklık yapıyordum yine. Video oynamaya başladı.
"Hey buraya bak bakalım."
"Yine video mu?" dedi gülümseyerek
"Tabikide. "
Berzan'a yanaştım iyice. Yanağından öptüm.
"Evet bu benim kocam... Ben ona çok aşığımmmm. Aşığııımmmm"
"Eylül şarabı biraz fazla kaçırdı yoksa genelde Berzan yavaş kullan arabayı, Berzan radyoyu kıs diye homurdanırdı."
"Yaaa ben dırdırcı mıyım?"
Kahkaha attı
"Benim ağzımdan asla öyle bir şey çıkmadı sen söyledin."
Gülümsedim
"Evet Berzan'nın beyninin etini yiyorum her gün onu delirtmek tek hobim."
Berzan burnumu sıkıp saçlarımı karıştırmaya başladı.
"Yapma dur dedim Berzannn."
Sonrasında videoyu kaydetmişim. Allah'ım şuan zaman makinesi icat edilsin ve ben geçmişe yeniden döneyim. Evet haklıydı bazen gerçekten öyle mız mız ve çekilmez oluyordum ki saçma sapan şeylerden kavga edebiliyordum. Biran aklıma geçmişteki anılarımızdan biri geldi.
Esma Anne zorla beni başka aşiretin gelin görmesine götürmüştü. Bir sürü altın bileziği zorla koluma taktırıp kendince usturuplu giydirip yanında götürdü. Küçük kız çocuğuymuşum gibi davranıyordu ve herkese sanki yeni aldığı eşyasını göstermek istercesine beni gösteriyordu. İnsanların her biri tanımasam da fark etmez sarılıp öpüyordu ve bu durum gerçekten hoşuma gitmemişti. Tüm gün tanımadığım bir sürü kadın tarafından öpüldüm, süzüldüm bir sürü soruya cevap verdim. Delirecektim aşırı gergindim. En sonunda konağa geldik.
"Kızım Hatice kahve yapsın da karşılıklı içelim."
"Yoo Esma anne benim bir şeyler yiyip içmeye dermanım kalmadı. Odaya çıksam iyi olacak duşa girmem lazım."
"Tamam kızım."
Odaya çıktım. Kolumda altın bilezikler şıngırdıyor. Herkesin amma zayıfsın bir lokma ye diye zorla yedirdiği her şey mideme oturdu. Normalde tanımadığım yerlerde yemek yiyemem onu geçtim aşırı yağlı yemekler o tereyağ kokuları iyi değildim ben hiç iyi değildim. İçeriye bi girdim yatağın üstünde kıyafetler var. Berzan gelmiş duşa girmiş ve yine üzerindekileri çıkarıp yatağın üstüne koymuş. Çıldıracağım sonunda. Bilezikleri kolumdan çıkardım hemen. Çekmeceye koydum hepsini. Üzerimdekileri çıkardım rahat bir şeyler giydim yatağım üstünden Berzan'nın kıyafetlelerini alıyordum duştan çıktı.
"Sevgilim geldiniz mi? Neredeydiniz?"
Öfkeyle Berzan'a baktım başta üstüne alınmadı. Yanıma gelip yanağıma öpücük kondurdu.
"Bugün aşırı yorulduk gümrükten mallar gelmiş onlarla ilgilendik. Ölüyorum sabah 5'ten beri ayaktayım. Akşam olsa da karımı kollarımın arasına alsam diye bekledim. Sen ne yaptın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.
Novela JuvenilSevdiğiniz bir adam için neleri göze alabilirdiniz? Hayatınızı bütünüyle değiştirmeyi göze almak aşkın bir parçası mıydı yoksa büyük bir çılgınlık mı? Eylül aşık olduğu adam uğruna ailesinden son kalan abisini yok saymıştı gözünü karartıp aşk için b...