AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR BÖLÜM 13

586 22 27
                                    


Ne amcası be. Berzan ile iki yıldır evliyim bu adamı ilkkez gördüğüme yemin edebilirim.

"Konuşacak bir şey yok. Sizi tanımıyorum da zaten amcası olduğuna emin misiniz?"

Kolumdan tutup arabaya bindirdiler. Çırpınmaya başladım ama pek işe yaramadı siyah korkutucu minibüsün kapısı kapandı. Ne oluyor kaçırıyolar beni kesin öldürecekler. Öldüremezler ben aşirete bebek vereceğim öldürmeyin beni benim içimde fındığım var sizin aşiretinize ait bir fındık.

"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz. Bırak kolumu bıraksana?"

Amcası denilen adam kolumu tutan adama bakınca bıraktı kolumu.Arabayı hareket halindeydi nereye gidiyorduk bilmiyordum korkudan düşük yapmam umarım. Korkunç gözlerini üzerime dikmiş beni süzüyordu söz amca.

"Bırakın beni nereye götürüyorsunuz? Siz kimsiniz"

"Korkma gelin hanım konuşacaz. Hasan Evliyaoğlu ben aynı kandanız korkma benden"

"Berzan'ın tek bir amcası var Asır'ın babası Karan Evliyaoğlu."

Güldü kafasını bana doğru yanaştırdı.

"Beni pek sevmez sizinkiler yıllar önce bir husumet oldu aramızda görüşmüyoruz."

"Görüşmüyorsanız ne demeye beni alıyorsunuz ne hakla."

Kaşları çatıldı birden bileğimi avuçlarının arasına alıp sıktı.

"Sağda solda Evliyaoğlu gelini kaçmış diyorlar. Sen aşirete gelenin yalnızca ölümle çıkacağını bilmiyorsun sanırım."

"Bilmiyorum."

"Bak Gelin Hanım bu işler senin filmlerde izlediğin olaylara benzemez."

"Neyse ne size hesap verecek değilim."

"Boşanacakmışsın öyle mi?"

Öyle ne yapayım yakasına reşat altın takıp amma güzel aldattın he buda benden imam nikahı hediyeniz diyerek tebrik mi etseydin kafalarını kırarırım onların. Gerçi bol bol vaktim varken de kıramadım...

"Evet. Berzan beni aldattı."

"Sen aşirete gelin gelipte boşanan gördün mü?"

"Berzan mı yolladı sizi? Korkmuyorum ben sizden."

Korkusuz halim sabını bozmutu ona korkusuz gözüküp bir yandan da altıma işemek üzereyim korkudan. Fındığımda korkuyor mudur acaba? Korkma anneciğim bu yam yam kılıklı amca sana ve bana bir şey yapamaz.

"Gelin Hanım anlaşılan Berzan sana olacaklardan bahsetmemiş."

"Neymiş olacaklar?"

"Başta abin, yengen, arkadaşların herkesi yok ederler sona seni bırakırlar. Hespinin acısını görürsün şahit olur o acıyla da sen ölürsün"

"Hiçbir şey yapamazsınız. Şikayetçi olacağım sizden koruma talebinde bulunacağım. Bak bakalım bana yaklaşabiliyor musunuz? Başıma gelen her şeyden Evliyaoğlu ailesinin her ferdi sorumludur diyeceğim. Umurumda değilsiniz.!"

Çenemden tuttu

"Şaka yapar gibi halimiz mi var bizde he? Öleceksin diyorum boşanamazsın. Töremize, namusumuza laf getirtmem ben Hikmet anlaşılan İstanbullara gidince adet, gelenek, görenek unutulmuş. Berzan desen iki kadının ağzının içine bakar olmuş. Eyliyaoğlu aşiretini size yedirmem"

AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin