AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR BÖLÜM 30

473 17 44
                                    


*Sevişmek bağışlanmaz, affetme beni 

İçimde korku heyecan...

Aşkınla başım dönerken vursalar ölemem*

Eda'ya döndüm. Ne abisi. Bu salak ne saçmalıyor. Emre'nin yanına gittim. Sarıldım tek kolunu bana sardı ama bana değil Eda'ya bakıyordu. Ne demeye bakıyor bu Eda'ya yok artık Emre'yi de bu kıza kaptırırsam kendimi İzmir Saat Kulesine asarım.

"Sen senin ne işin var burada?"

Bana dediğini düşünerek.

"Söyledim ya Emre geleceğimi biliyordun havalanına gidecektik bizde."

"Ona diyorum."

Eda'yı gösterdi. Ne demek ona diyorum neler oluyor. Eski sevgilisi falan mı yoksa Allah'ım kaderim bu mu benim sıradaki kaptıracağım erkek kim. Abim? Ozan? Bu Eda benim sevgilimden ne istiyor.

"Emre ne oluyor? Sen nereden tanıyorsun bunu?"

Berzan ve Eda bize yaklaştı

"Abi ne işin var burada?"

"Aynısını ben sana sordum sen Milano'da değil miydin? Defile için hazırlanıyorum diyordun. Mardin'in Milano'ya benzer bir tarafı yok gibi Eda. Sevgilin yanındaydı evlilik planlarını yapıyordunuz hani?

Donup kaldım. Şaka mı bu? Biri benimle harbiden dalga geçiyor. Ne demek abi ne demek Milano sevgili evlilik ay yemin ederim bu kadar aksiyon yeter yeterrrrr. Eda kaltağı Emre'nin kız kardeşimi.

"Abi ben."

Kolundan tuttu Eda'nın

"Sen Berzan'la mı sevgiliydin. Bizi yıllardır kandırıyor musun?"

"Söyleyemedim."

Tokat attı Emre Eda'ya. Sarsakladı

"Çocuğun mu var birde? Sen bu adamın kapatması mı oldun?"

Berzan yakasına yapıştı.

"Sen kime vuruyorsun lan!"

Araya girdim hemen

"Sakin olun. Kamera şakası mı bu?"

"Kardeşimi alıp gideceğim buradan. Eda çabuk hazırlan."

"Sen kimi götürdüğünü sanıyorsun serseri." Dedi Berzan

"Gelmiyorum abi. Ben aşık olduğum adamla kalacağım."

"Annem babam duysa kalp krizi geçirir Eda kızım sen manyak mısın? Eda yüreklerine mi indireceksin sen. Yanımıza gel dediğimizde neden bahaneler uydurduğun belli oldu."

"Şoklardayım evliliğimi yıkan sürtük meğer kardeşinmiş."

"Eylül."

Birde Eylül diyor ne var Emre'nin kardeşi olması sürtük olduğunu değiştirmez. Ay bu benim görümcem mi olacak şimdi yok nasıl bir döngüyse bu kadından kurtulamıyorum fırlatıyorum şekil değiştirerek dahil oluyor hayatıma metresti şimdi görümceliğe terfi etti yakında benim de kardeşim çıkarsa bu şaşırmam. Ay dağlara taşlara daha neler.

AŞK BİLE BİLE TUTSAKLIKTIR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin