Od tego wszystkiego minął rok..
Razem z dziewczynami wygrałyśmy Ligę Mistrzów i teraz kibicujemy chłopakom,którzy są już w FINALE !!!
I który odbędzie się już jutro!Jeżeli chodzi o mnie i Paulo to nic się nie zmieniło..chyba,że na lepsze!
Co tydzień przynosi mi jakieś prezenty bez okazji...jest taki kochany!
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Przyszedł dzień wielkiego finału Juve z Realem Madryt.
Miałam takie przeczucie,że stresuje się bardziej niż Paulo hah.
∆∆∆∆∆∆∆∆
Gwizdek arbitra rozpoczynający mecz!
Do końca pierwszej połowy wynik 1:1 po golach Benzemy i Ronaldo.
Z każdą następną minutą serce biło mi coraz mocniej!
Co chwile faulowali Paulo.
No myślałam,że zejdę tam do nich i każdego pierdolnę w łeb,ale muszę być spokojna.Bardzo dobra akcja Juve w 78 minucie.
Dybala podał do Ronaldo,a ten mu odegrał,po czym Paulo wyszedł sam na sam z bramkarzem.
Ścisnęłam dłonie i zamknęłam oczy.
GOOOLL!!
TAK TAK TAK!!!!
Lecz Paulo nie cieszy się z gola,tylko biegnie w kierunku trybun,gdzie siedzę razem z dziewczynami.
Pokazał ręką żebym zeszła do niego na murawę,więc tak zrobiłam.
Nie wiedziałam co się dzieje..Przeskoczyłam przez barierki i stałam prawie na środku boiska naprzeciw Paulo.
Rozglądnęłam się dookoła i zauważyłam,że wszyscy piłkarze Juve jak i Realu zamknęli nas w okręgu.
Douglas podał Paulo mikrofon i w tym momencie zaczęłam się bać..
-Ola.-zaczął Paulo.-Chcę ci powiedzieć,że bardzo cię kocham i jesteś moim życiem.Tak bardzo potrzebuje ciebie,tutaj jak najbliżej przy mnie obok,bo inaczej tego nie przeżyje.Wiesz,że tak wspaniale jest mieć kogoś bliskiego,kto wspiera cię w tych najgorszych i najlepszych chwilach w życiu,dlatego dziękuje ci,że jesteś przy mnie.Mam taką małą prośbę...Proszę,nigdy nie odchodź.Nie umiem słowami wyrazić szczęścia jakie mnie spotkało,gdy pojawiłaś się na mojej drodze.Mógłbym nie spać,tylko po to by słuchać jak oddychasz..i patrzeć jak się uśmiechasz kiedy śpisz..
Ola,jesteś jedyną dziewczyną,którą od razu pokochałem i kochać napewno nie przestane.A teraz obróć się.-zrobiłam to i stałam naprzeciwko wielkiego ekranu,na którym po chwili zaczęły wyświetlać się moje i Paulo zdjęcia jak i filmiki.Ostatnie zdjęcie mnie zamurowało..pisało na nim ,,Ola,zostaniesz moją żoną?"Obróciłam się ze łzami w oczach i ujrzałam klęczącego przy mnie Paulo.
-Tak.-powiedziałam,po czym on wstał,założył mi przepiękny pierścionek zaręczynowy i mnie pocałował.
Wszyscy wokoło zaczęli bić brawo i krzyczeć nasze imiona.
Najpiękniejszy dzień w moim życiu!!Przytuliłam Paulo jeszcze raz i udałam się na trybuny.
∆∆∆∆∆∆∆∆
Ostatni gwizdek....i TAAAK! JUVENTUS WYGRAŁ LIGĘ MISTRZÓW!!!
Razem z dziewczynami zbiegłam na murawę,by pogratulować chłopakom.Gdy ujrzałam rozglądającego się Paulo,szybko przybiegłam do niego i rzuciłam mu się w ramiona.
-Kocham cię głupku!-pocałowałam go.
CZYTASZ
Just be || Paulo Dybala ❣ |||| ZAKOŃCZONE
Krótkie OpowiadaniaMiłość jest jak kot....chodzi własnymi drogami. 🏅#8 -paulodybala 🏅#65 -pasja