Нямам никакво време за редактиране. Връщам главите както си бяха, за да не задържам повече историята.
Кристиян
Телефонът се изплъзна между пръстите ми и се пръсна на парчета в краката ми. Гласът на Росен ме застигна, крещеше след мен да спра, но не забавих крачка и продължих посока вратата. В мига, в който ме сграбчи се извърнах и юмрукът ми полетя към лицето му. Приклекна, избегна го и ме свлече с един удар на земята. Погледът му беше остър, изражението решително, а басовият му глас вибрираше из целия коридор.
— Сега ще се стегнеш, ще изчистиш шибаната си тиква от мераци да разкъсаш копелето, и ще отидеш на проклетите докове едва когато имаш ясен план в главата си, как да го направиш. В противен случай, ти си шибан мъртвец, а тя захвърлена в някой бардак.
Опитът на Калоян да възрази, беше прекъснат от пръста на Росен, който сякаш дирижираше експлозията от думи, която се лееше от устата му.
— А ти не ми обяснявай, че шибаната полиция ще си свърши работата, защото тъпото копеле, e от шибаната полиция, и на пристана вероятно гъмжи от същата порода като него. — избоботи, докато забиваше показалеца си в гърдите му.
Калоян замлъкна и обърна гръб. Подпря длани на стената и сведе глава между ръцете си дишайки тежко. И двамата се водехме от емоциите си и знаехме, че Росен е прав. Не бързах да се изправя, но напрегнах тила си и го гледах как се е надвесил над мен, докато ме сочише със същият онзи пръст и нареждаше през скърцащите си зъби. Миг по – късно отпуснах глава в пода. Росен най — после млъкна и протегна ръка приятелски към мен за да се изправя, но раздразнението му не стихваше и отново промърмори макар и с по тих глас.
— Или ще се стегнеш или лично ще ти сритаме задника — кимна с един първичен жест зад гърба ми и леко се извърнах за да погледна през рамо. Близнаците, Казака, Баяра и целият отряд в този момент влизаха през вратата. Баяра застана пред мен. Огледа ме от глава до пети все едно не сме се виждали от месеци. Както винаги дъвчеше дъвка. Направи балонче, което нагло пукна в лицето ми, а после просъска забивайки показалец в челото ми.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Аз преди теб🔞 (Mafia Romance )
Любовные романыАз съм призрак. Сянка. Безскрупулен наемник, когото не искаш да срещаш. Но когато кучката наречена съдба е тази, която държи козовете в ръката си, дори аз съм просто играч на нейната маса. Нейно Величество реши да покаже шибаното си чувство за хум...