Част 2 - Глава 13 🔞

4.1K 225 35
                                    


В  главата има еротична сцена + 🔞

Еми


Очите му се разшириха от моментна изненада, а онова, което премина през лицето му бе силна болка и донякъде  гняв.  Сега оставаха само секундите, в които да реши на кое от двете да отвори по-широко вратата, за да се излее. Притвори уста, за да каже нещо, но като защитен механизъм заговорих преди него, спестявайки си поредното му скалъпено обяснение.

—  Не мога повече така,  Крис. Чаках те с нетърпение да се върн...

—  Така ли ме чакаш? Излизам за седмица от града и вече ходиш на срещи с Мирослав Томов? — гневните нотки в гласа му се заудряха отдалеч в лицето ми. Погледът му внезапно се изостри  и вече знаех, кое е взело привес.

— С Миро се засякохме случайно дне...

—  О, вече е Миро? —  сложи край на изречението,  преди да съм го довършила и тръгна към мен с изключително плашеща  походка, която ме накара да потреперя, но знаех, че не би ме наранил и навирих брадичка към лицето му.

—  Не смей да ми държиш такъв тон, Кристиян! —  показалецът ми се изпъна към него.

— Махни си пръста от лицето ми, преди да съм ти го заврял някъде —  светкавично го направих, защото знаех, че е способен.  Доминантният контролиращ задник, който живее в него, се беше събудил и бе взел връх над всичките му емоции.

Застинахме лице в лице, изключително неразумно близо един до друг, а топлината на тялото му, която толкова много ми липсваше, инжектира силна разрушителна възбуда.

Някаква примитивна формула на страстта се събуди и запълзя по всичките ми стотрилиона клетки. Съвкупност от гняв и желание се  блъскаха  в мен и чувствах как постепенно се наелектризирам.

— Не игнорирай думите ми. Изчезна за седмица. Лъга ме с месеци. И за капак, те хващам да флиртуваш с онази фръцла пред очите ми.

—  За какво говориш?  —  лицето му се сбръчка  в отегчително раздразнителна физиономия.

—  За Медената питка, с която имаше вечеря тази нощ.

—  Бизнес вечеря!

—  На вашето място ли! —  по гласа ми полепна всичката обида и  болка обгърнала тялото ми,  превръщайки  въпроса ми в мощен крясък.

Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora