Глава 9 🚫 16+

4.5K 273 12
                                    


 Кристиян


Беше ужасно дълга нощ. След разпита в полицията се върнах обратно до заведението на пристана за да се уверя, че всичко беше наред.

Някъде призори  се изсипах на шофьорското място и потеглих по главния булевард. Лакътя ми опираше в ръба на отворения прозорец и настоятелно масажирах челото си с пръсти. Тишината в този част на нощта беше истински благодат за сетивата ми. Тук-там се разминавах с някой автомобил и късни купонджии. Всички бяха или по крайбрежната или отдавна спяха. Погледът ми се плъзна по приятна женска фигура в далечината, чиято походка беше толкова съблазнителна, че в този час на нощта просто крещеше

Ела, Кумчо Вълчо, изяж ме.

Устните ми се извиха на една страна закачливо  и  погледнах още веднъж  в огледалото за задно виждане. Чертите ми се изостриха, тялото ми лумна в пламъци, а  кракът ми моментално потъна върху спирачката, щом разпознах жената.  Внезапно спрялата кола я вцепени и я накара да забави крачка. Свали обувките си и ги стисна в длани. Вероятно си мислеше,  че така ще е по-бърза и ще избяга от някой като мен? Забелих очи  и отместих поглед от огледалото за задно виждане.

— Пфф, Еми!

  Бушуващите емоции, които тя винаги предизвикваше в мен, моментално избиха на повърхността.  Изпръхтях, докато все още се взирах в крехката ѝ фигура  и протегнах ръка към вратата. Слязох от колата и тръгнах към нея със студено изражение. Раменете ѝ нервно потрепериха,  а  очите ѝ се разшириха.

—  Не може да е истина — въздъхна невярващо.

— Но е истина.  Качвай се.

—  Ще съм ти благодарна, ако просто ми поръчаш такси.

— Ще съм ти благодарен, ако не спориш и просто се качиш в колата.

—  И защо, по дяволите, да го правя?

—  Защото все още те моля любезно. 

— А аз, най-любезно ти отказвам —  започна да отстъпва назад треперейки вътрешно, а не бях направил нито крачка напред. Извърнах глава встрани и  се усмихнах кисело.

— Не знам дали осъзнаваш, но аз съм единствения ти сигурен превоз в момента.

— Нито си единствения, нито си най-сигурният — погледна  ме с една фалшива увереност и  босите ѝ нозе стъпиха по  хладната настилка на  булеварда.

Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz