Еми
Излязох от колата и тръгнах към Кристиян, който, Господи, беше видимо откачил. В опита си да го спра, протегнах длан и го хванах за ръката. Веднага щом се обърна, пръхтенето му се разби в лицето ми.
— Излязла си с него! — думите му бяха повече като ръмжащ звук, отколкото като разбираемо изречение и толкова силно беше присвил очите си, че чак се питах дали изобщо ме вижда. Рязко се извърна и отново заблъска с крак във вратата, от която слязох. Ламарината подаде след втория удар и обувката му остави грозен отпечатък. Опитвах се да овладея гласа си, но усещах как думите се разлюляват, още преди да напуснах гърлото ми.
— Кристиян, моля те, спри.
Докато се опитвах да достигна до него с думи, за да го възпра, някъде с ъгълчето на окото си долових Мирослав да излиза от колата. Безпрепятствено изпрати ледени тръпки по гръбнака ми и прониза слуха ми с басовия си глас.
— Ако имаш проблем, то е с мен, не с колата ми.
— О, боже! — гърлото ме стегна и едва успях да изплюя кратка молитва, изразяваща моето отчаяние. Светът буквално се завъртя пред очите ми, когато срещнах намръщеното изражение на Кристиян. Мощното му тяло се обърна и светкавично тръгна към Мирослав, който не му отстъпваше с нищо и дори бе с няколко сантиметъра по-висок от него. Предстоеше сблъсъкът на титаните и вече бях на прага на нервна криза. Забързах крачка и дори подтичвах на високите си обувки с надеждата, че ще успея да застана помежду им, преди да са се избили. Разперих широко ръце и опрях длани в гърдите им, но когато и двамата скъсиха дистанцията лактите ми мигом подадоха, все едно бяха от каучук.
Господи, те сериозно ли?! Виждат ли ме изобщо ?! Напрегнах се, за да ги избутам, но не можах и всичко, което ми остана беше надеждата в изтънелият ми глас, който се превърна в мощен писък.
— Стига! Писна ми от това мерене на пишки! Спрете се и двамата. Няма как да се избиете, без да ме нараните. Това ли искате?
— Стой настрана от нея — съскащо започна Кристиян.
Ококорените ми очи се плъзнаха по дланите му, чиито кокалчета вече бяха побелели заради силата, с която ги беше свил в юмруци, но отпуснах изтънелия си глас да избухне в негова посока.
CZYTASZ
Аз преди теб🔞 (Mafia Romance )
RomansАз съм призрак. Сянка. Безскрупулен наемник, когото не искаш да срещаш. Но когато кучката наречена съдба е тази, която държи козовете в ръката си, дори аз съм просто играч на нейната маса. Нейно Величество реши да покаже шибаното си чувство за хум...