Част 2 - Глава 9

2.8K 213 27
                                    



Кристиян


 Подпрях се на касата на вратата и се загледах в Аче. Гневът пулсираше като лава по вените му и продължаваше да сипе безброй проклятия, които на моменти се превръщаха в неразбираеми брътвежи. 

—  Ей? Какво стана с обичайния ти самоконтрол? – дори след въпроса, той не откъсна погледа си от нея.

—  Това беше, преди да срещна Дяволът носи Прада, мамка му! — кресна, оставяйки  думите му да се заудрят в лицето ѝ.

А тя току-що тръшна входната врата зад гърба си и се отправи  към ратановата мебел  в градината. Шумно въздъхнах, наблюдавайки  как Еми прави същото. Вратата се  тръшна за втори път в рамките на минута. Уверих се, че е далеч от входа и тихо попитах.

— Всички ли са готови? —  той поклати глава за съгласие.

—  Окей.  Да намерим, Алекс.

Очите му се замъглиха за момент. Стисна силно устни и отново кимна.

Алекс липсваше от една седмица, а това беше необичайно. Каквото и да ставаше никога не бяхме губели контакт помежду си за толкова дълго време.


Еми


Замина. Той замина! Стоях и го гледах как слага слънчевите очила  и тръгва, без дори да ми каже и думичка. Сърцето ми се свиваше. Краката ми трепереха и стисках проклетия ратанов стол с длани, за да се възпра и да не изтичам след него крещейки:

           "Моля те, остани."

Нещо силно стегна гърлото ми и започнах да се задушавам, когато двигателят на колата заработи, а сърцето ми се пръсна на хиляди малки парченца от шума на гумите, щом изфорсираха и потегли с мръсна газ, оставяйки каучукова диря по асфалта. Не разбирах защо ми е гневен. Тази, която имаше право да е сърдита бях  аз. Не той, по дяволите! Спуснах клепачи, ровейки се из мислите си как можах да се влюбя в този безчувствен, арогантен, пръщящ от тестостерон красив негодник. Излъга ме. Никога не е спирал. Всичко е било параван.

Тихото подсмърчане идващо от  Мая,  ме накара да извърна глава към нея. 

—  Ей, стига. Моля те, не плачи — забърса нослето си с поредната кърпичка и я захвърли на масата, където вече се образуваше кула от тях. — Стегни се! Винаги си била силна и никога не си плакала за мъж. Този няма да е първият —  гласът ми се покачи с една октава нагоре и завибрира с приятелско порицание.

Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin