Глава 4🔞

7K 397 22
                                    



Еми


Обърнах се и огледах местността пред мен. Прекрасната борова гора и красивите осветени алеи ми действаха примамливо да се разходя,  да се махна оттук. Излязох  и тръгнах  по улицата. Уханието  на зелено достигна до ноздрите ми и за миг си представих каква приказка би било, ако дръпна щепсела на техно музиката, която идваше от купона и макар глухо, все още я  чувах. Слязох надолу по пътеката и не след дълго пред мен се появи още по-красива къща от тази на партито.

Господи! — възкликнах наум наслаждавайки се на лукса пред себе си.

Тук верно бе квартала на богатите. Моравите бяха по-зелени от зеленото, къщата изглеждаше така, сякаш всеки ден я търкаха с гъба и имаше най-красивите палми и добре поддържани храсти в целия град. 

Погледът ми  премина по цялата дължина на огромния басейн. Меката светлина в градината правеше  водата примамливо  синя като в планинско езерце. Но тази гледка моментално избледня  и ахнах, когато ирисите ми се впиха жадно в  мъж, който се приближи гол към басейна, гмурна се и с абсолютен финес разцепи водната повърхност. Захласнато го наблюдавах как преплува една дължина под вода и излезе от другата страна. Нещо ме погъделичка в стомаха и запрати пулсиращата тръпка с пълна мощ, право между бедрата ми. Тялото му бе болезнено хубаво и ме караше да преглъщам все едно ме мъчеше ангина. Правех отчаян опит да не се вглеждам толкова в размера на мъжествеността му, но истината бе, че бях  вперила поглед точно там, в главата ми препускаха неприлични мисли и всяка следваща бе по-мокра от предишната.

— Господи! Мисля, че имам нужда от изповед.

Неочаквано непознатият се обърна и очите ми се ококориха при сблъсъка  с  магнетичния му поглед. Светкавично се обърнах и засрамено прилепнах  гръб в храстите до мен. Цялото ми тяло се разлюля от вълнение. Прехапах устни и покрих устата си с длан, когато осъзнах, че съм го казала гласно.

—  О, боже! — нашепнах, но този път едва доловимо, докато все така ококореният ми поглед пълзеше по плочките на тротоара. Още гъделичкащи спазми затуптяха ниско в долната част на корема ми, а  след тях  смущаващата  мисъл, че ме е чул, засили своето въздействие. Най-разумното нещо би било да се върна обратно, но мъжът  ми се стори познат, а това  само по себе си подклаждаше женското ми  любопитството към него. 

Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin