Част 2 - Глава 16

3.4K 225 22
                                    


Еми


Стоях и се взирах в четирите теста наредени върху ръба на мивката, които неуморно ми се усмихваха с по две черти всеки един от тях. Не че не повярвах още на първия, но изпитвах неудържима нужда да потвърдя с втория. Усмивката на лицето и сладката топлина, която се разля в стомаха ми,  ме изкуши да пишна върху третия.  А четвъртия го направих, заради стичащите се сълзи на щастие.

— Еми, всичко наред ли е? —  чувах го,  че снове напред назад из спалнята и беше въпрос на време, да заблъска по вратата.

—  Колко време ще се бавиш още?

—  Излизам —  провикнах се в отговор, за да спре да настоява. Изтрих сълзите си,  изхвърлих опаковките, прибрах тестовете в шкафа под мивката и отворих рязко вратата.

— О,боже! Не прави така — покрих с длан гърдите си и преглътнах тежко.

—  Как? — сънено попита и дори  клепачите му още бяха спуснати. Последната една година имах чувството, че изобщо не спи. Не вярваше нито на алармата в къщата. Нито в блиндираната врата, която сложи заради мен. Нито на двата ротвайлера,  които обикаляха на двора и макар да твърдеше, че в дома ни няма оръжия, бях сигурна, че гъмжи от такова.  Стоеше опрял чело в касата на вратата и сънено примигна няколко пъти. Наклони глава  и ме целуна отстрани по шията —  Да не правя как?

—  Стоиш точно пред вратата.

—  Чакам си реда.

— Има още четири бани в тази къща.

— Но тази ми е любимата и цяла сутрин се опитвам да вляза в нея. Какво правиш толкова?

—  Женски му работи.

— Мъхм —  измънка досетливо и повдигна вежди. Целунах го и тръгнах към гардеробната.  Докато се миеше  успях да нанеса лек грим, прибрах косата си в конска опашка, облякох се и зачаках нервно да излезе от банята. Примислях как да му кажа, но исках да прозвучи, романтично и приятно. Не всеки ден казваш на мъжа, когото обичаш, че ще става баща. Погледнах  към часовника. Сега пък той се бавеше.

—  Гоподи, какво толкова прави ще закъснея за работа.


Кристиян


За да излъжеш престъпник, трябва да умееш да мислиш като такъв. За щастие, моята сладка Еми не го можеше. Познавах я. Винаги, когато се опитваше да прикрие нещо застиваше за около секунда, а след това раздвижваше нервно мигли. Пуснах водата, измих си зъбите и хвърлих две шепи вода на лицето си. Подпрях се на мивката и се загледах в шкафа пред мен. Зарових в него, но не намерих нищо необичайно. Хавлиите, както винаги прилежно нагънати. Един тон козметика, различни дамски принадлежности и чисто ново пакетче с дамски превръзки, което не беше разопаковано. Погледнах към коша за боклук. Съвсем леко подбутнах капака и няколко изхвърлени опаковки привлякоха вниманието ми. Стомаха ме сряза и коремните ми мускули силно се присвиха, когато прочетох надписа на опаковката.

Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora