Аз преди теб част 2 - Глава 1 🔞

4.2K 240 27
                                    


Връщам главите. Наистина нямам време за редакция.


Еми


Изминаха 20 дни от онзи откачен ден на пристана. Раната вече не ме болеше толкова и  макар че спокойно се движех, все още мързелувах и не ходех на работа.  Имахме нужда от малко време само за нас. Взехме си апартамент в един от хотелити по черноморието и останахме за няколко дни. Романтичните му  номера  като че ли нямаха край и още повече засилваха влиянието му върху мен. Така де, да не се залъгваме. Кристиян е властна откачалка и последното, което съм си мислила е,  че в него живее романтичен Казанова. Един бърз, много кратък поглед под кръста му, ми показа глада, който изпитвахме един за друг, но Кристиян упорито отказваше  да се слеем в едно и де ме изпълни, след като преди няколко дни за малко не отворихме раната след неудържимото ни избухване.  Очите му се изпълниха с ужас, когато изпищях от oстрата болкa,  която ме преряза и от тогава, всичко което усещах, беше езикът му.

— Искам те ... — нашепнах  трескаво и впих устни в неговите. Страстта беше лумнала по цялото ми тяло и само той можеше да погаси огъня на нуждата, която ме изгаряше.  Буквално  го яхнах  и приклещих на леглото.

—   Еми,  не прави така, непослушке.  — дъхът ми се разби  в  гърдите му, а езикът ми пълзеше все по на юг, оставяйки влажна диря след себе си.

—   О, мамка му ...   —  прокле, стисна силно клепачи и опусна глава на матрака.  — Чакай, върни се тук горе... къде отиваш. Ем...Ем... Еми...  —   пръстите ми се стегнаха около основата на пениса му.  Езикът ми се  спусна по цялата му дължина,  а когато стигна върха, направих няколко кръгчета  около главичката. —  О, мамка му не спирай.

Отпусна повторно  глава на матрака и изръмжа предупредително от полазващото го удоволствие. Тялото му се стегна и с всяка изминала секунда ставаше все по-горещо.  Вкусът на възбуден мъж  изпълни устата ми и облизах малката течност оформила се на цепнатината на върха, на горещото му мъжество. Не спирах да го дразня, и с похотливи движения  на езика, докоснах  пулсиращото място под главичка, точно до изпъкналата вена.

 — Контролът ми виси на косъм, Еми —  тазът му  се задвижи в отговор на ласките ми,  което  ме насърчи, и миг след това,  позволих на устните си да го покрият  —  Проклета жена —    задъхано простена, когато усети, че  го  поех в устата си. Пръстите му потънаха в косата ми и му помагаха да тласка по-дълбоко пулсиращата твърдост в устата ми.

Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora