Глава 19

3.6K 251 35
                                    


Кристиян, Бургас



Дъждът се усилваше. Валеше като из ведро и чистачките едва смогваха, а гумите поднасяха под обилното количество вода, което се лееше по главният път. Карах проклетата кола, колкото се можеше по-бързо и колкото повече наближавах входа на града, толкова повече усещах някаква тежест в гърдите си, която натрапчиво ми подсказваше, че нещо не беше както трябва.

Смръщеният ми поглед се спря върху екрана на телефона и гневно го подхвърлих към стоящата до  мен Баяра, когато Росен за пореден път не отговори на обаждането ми.

— Опитай пак! —  изръмжах към нея, преди да  извия ръка и с едно нервно движение да втрия длан във врата си. Няколко секунди по-късно, телефонът извибрира в ръцете й. Беше съобщение подадено  от Росен, а в мига в който Баяра го прочете,  онзи вътрешен глас, че нещо не е както трябва,  закрещя с двойна сила. 

След по-малко от десет минути бях на входната врата на въпросният апартамент. Росен стоеше пред мен, а лицето му бе изкривено и пропито от съжаление за нещо. 

— Само не откачай, моля те! — полазваше ме безумен гняв само от напрежението, в което ме държеше. Росен никога не беше започвал разговор  толкова предпазливо, а това, че сега говореше  със заобикалки,  покачи лудостта  ми с още няколко левела. В ушите ми като през мегафона загърмя  името на Еми и силно стиснах  юмруци.

—  Алекзандър... —  провлачи името му и отново замлъкна.

— Какво за Алекзандър?

— Алекзандър Вишански е син на Попа — застинах.  Не бях сигурен какво чувам. Опитвах да се приближа към него, но краката ми тежаха като олово.   —  Еми...  хванал е Еми — ледени пламъци полазиха тялото ми. Бях като шибан експлозив С4. Трябваше ми само една искра за детонация.

Усетих нечие присъствие зад гърба си, а когато се извърнах мътните ми очи срещнаха тези на  Калоян  и  погледа му ми даде искрата,  с която да избухна.

Ръката ми се сви в юмрук и свирепо се заблъска  в лицето му. Удар след удар,  ръмжах без да казвам нищо, докато не го  покрих с кръв.  Две силни ръце ме обгърнаха и  ме издърпаха назад.

—   Не ме пипай!  — гласът ми изригна мощен и гневен. Буквално бях прилепил гърдите си в тези на Росен.  Усещах силно напрежение в очите си и вероятно бяха кървясали, а  тялото ми се тресеше от ярост.  Той  отстъпи крачка назад, а  вкуса на кръв ме накара да  прокарам пръст през устатата си. Дори не осъзнах, че съм се прехапал от гняв.

— Нямаме време за това – ръката му се изпъна и подаде телефон към мен. —  Намерих го тук. Има един единствен номер в него.

Ръцете ми никога не са били толкова тежки и трудно подвижни. Дланите ми се потяха и не можех да се протегна към  проклетият телефон. Целият  се тресях от напрежение и изпитвах огромна празнина. Всичко, което исках е... тя да е жива. Само да е жива! Шумно изпуснах болезнената накъсана въздишка, която напираше в гърдите ми преди да взема  телефона от ръката му. Линията бе отворена, чувах проклетият трети сигнал, но  все още никой не вдигаше. На четвъртият си поех дълбоко въздух и лицето ми се изкриви от болка и безсилие.

—  Явно не ти пука чак толкова за нея, доста се забави. —  тона му бе равен и спокоен за разлика от моя. Целият ми самоконтрол ме беше напуснал. Емоциите ме заливаха и бях изпаднал в пристъп на бяс, макар да знаех, че лудостта не е добър съветник. Зъбите ми заскърцаха и ме правеха глух за собствените ми думи.  Мисълта ми пропускаше с двеста във всички посоки, а не си спомнях дали съм изрекъл нещо или не. Крачех напред и затворих очи опитвайки се,  да си върна самоконтрола обратно.

—  Алекзандър! — просъсках името му. Повдигнах клепачи, когато се блъснах в масата пред мен, а слепоочието ми запулсира с бясна сила, докато се вглеждах в теста за бременност, който лежеше върху нея. Някаква  невидима примка се стегна около гърлото ми  и секна притока на въздух към гърдите ми.  —  Направиш ли нещо глупаво, с което да нараниш нея или ... — устните ми се втвърдиха в права линия и обрекох последната дума на мълчание  —  Кълна се, ще усетиш какво е след теб да ходи Цербер- психопат, който е загубил всичко!

— О, нима? —  изсмя се кисело, а гласа му макар че излизаше равен затрептя с предизвикателни нотки. —  Съветвам те да се домъкнеш на доковете по най-бързият начин, копеле, ако не искаш да я чуваш как крещи, докато хората ми я разпарят от чукане. А когато свършат с нея, ще я пусна на всичко що има топки между краката си в радиус от пет километъра, независимо дали ходи на два или четири крака. Схвана ли!


––––––––––––––

Благодаря ви, че  подкрепихте тази история с вот.

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن