Кристиян
Сестра. Имах сестра. Ния ... — замисленият ми поглед запълзя из нищото в стаята. Усещането беше странно. На 28 да разбереш, че има още някой като теб, твоя кръв. Погледнах към Калоян, а после отново към Петров. Как за бога се омешах с толкова много ченгета? Тая мисъл отново ме напрегна. Исках да се върна при Еми. Изпитвах нужда да я прегърна, да я усетя, но и бях жаден за още отговори. В главата ми се блъскаха толкова много въпрси, че загубих тяхната последователсност и започнах да ги задавам хаотично.— Кога ме разпозна ? От кога знаеш, че съм сина на Виктор ?
— Туджаров не е фамилия, която срещаш всеки ден нали ? — изпъна устни в усмивка и застина така за известно време— Името ти и няколко снимки се появиха на бюрото ми в един от докладите относно Алексей Попов и веднага засили любопитството ми. За последната една година беше пътувал Лондон, Лион, София многократно, а, и приликата ти с Виктор за мен беше очевидна. Не знаех как да постъпя. Знаех при кого си израснал и в какво евентуално те е превърнал. Изплаших се — замлъкна за миг и се вгледах в него. Очите му и сега ме гледаха с уплаха— Знаех, че ще изпрати теб след Еми. На следващия ден получих обаждане от Атанасов, че си го посетил и всичките ми подозрения се потвърдиха. Вече бях наел Вишански да я пази, но онова, което ме смути е, когато видях твоя снимка в телефона й — изпръхтя недоволно, а аз го погледнах учудено.
— Папарашка снимка— разясни той. Вдигна ръце във въздуха пред себе си и ги отпусна шумно на леглото от двете страни на тялото си — Беше те снимала на някакво кафе в мола — зарових се в спомените си и се сетих за футболния мач, който гледахме с момчетата. В същия ден, когато я засякох в магазина за бельо. Видяла ме е. Вътрешно се усмихвах — Отидох в апартамента й да я видя и снимката ти зейна срещу мен като огромна озонова дупка от проклетия телефон — сега вече се изсмях гласно и доволно. Петров ме погледна сериозно, а после и кисело. Млъкнах. Прочистих гърлото си и направих жест с ръка към него да продължи — Естествено, че полюбопитствах. Започнах да я разпитвам. От къде се познавате ? От кога ? Излизате ли ?Още като се изчерви и ми беше ясна — той присви гневно очи, а аз стиснах устни за да сподавя задоволството което напираше в мен. — Моето момиченце със сина на Виктор. Гръм да беше ме ударил , щеше да боли по малко, мамка му! — изруга и на свой ред го погледнах кисело. — Когато разбрах, че Вишански е коромпиран ти се оказа единствената ми надежда за да я опазя от Попов, но това си беше нож с две остриета. Макар че — присви очи и ме погледна изпитателно — онзи ден, когато дойдох в офиса ти нямах никаква представа дали тя означава нещо за теб или не.
YOU ARE READING
Аз преди теб🔞 (Mafia Romance )
RomanceАз съм призрак. Сянка. Безскрупулен наемник, когото не искаш да срещаш. Но когато кучката наречена съдба е тази, която държи козовете в ръката си, дори аз съм просто играч на нейната маса. Нейно Величество реши да покаже шибаното си чувство за хум...