Глава 16

4.8K 257 32
                                    



Кристиян


Тъмнината в стаята не беше достатъчна, за да скрие очертанието на тялото ѝ, по което се плъзна загриженият ми поглед. Мълчаливо се взирах в  Еми  и единствено, което издаваше присъствието ми  в сумрака, беше шумната въздишка, с която се опитах  да освободя напрежението, но мъжкото ми его и вътрешното ми аз бяха на друго мнение, и от  няколко часа се надпреварваха да ме замерят  със суровата истина,  все едно се наддаваха в шибан покер.

Празних се в нея цяла нощ и съм  напът да съсипя живота ѝ заради моят егоизъм –  закрещя вътрешното ми Аз. 

Почти съм разорен и след 48 часа трябваше  да изпълня сделката, която сключих с дявола, за да я измъкна  от там – побърза да ми напомни мъжкото ми его. –  Дължах  пари на собствените си хора, чиито сметки също изпразних. Пари, които не знаех  откъде да намеря. Знаех, че ще изляза от тази дупка, просто все още нямах идея как точно да го направя. Имаше една камара хора,  които ми дължаха пари или услуги, но онзи, който можеше  да ми помогне не беше  сред тях.

 Solo...


Ретроспекция
( разпит в полицията)


— Кристиян Туджаров. 

Папката тупна на масата в стаята за разпит веднага след като чух името си. Столът срещу мен издаде стържещ звук и високата атлетична фигура на брат ѝ зае мястото си за разпит.

— Интересно ...  — продължи той.

— Кое, господин комисар?  — погледът ми се заби изучаващо в него. Инстинктите ми заработиха на бързи обороти и прехвърлях моментите си от последните няколко седмици като глобален сървър из паметта си къде, мамка му, го  бях виждал.

— Да ви обясня ли как стоят нещата тук?  —  устните му се изпънаха в изкуствена усмивка повдигаща се само в левия ъгъл. Отпусна дланите си  върху масата и с едно бързо движение вплете пръстите на ръцете си.  —  Аз задавам въпросите вие отговаряте. 

Извих уста  на една страна копирайки неговото движение, но  доволен, че гласът му  всеки момент щеше да ми помогне да  напипам правилният спомен. 

— Към колко часа пристигнахте в клуба, господин Туджаров?

— Около девет.

Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )Onde histórias criam vida. Descubra agora