Част 2 - Глава 4

3.3K 212 12
                                    


Аче


Все още стоях на място. Чувах откъсачни думи от разговора на брат ми и момичето до него, но като цяло на подсъзнателно ниво  ги игнорирах. Бях  вперил поглед в нея. Мая отметна глава назад и червените ѝ кърдици се олюляха закачливо. Устните ѝ се изпънаха в усмивка и показа перфектно подредениете си бели зъби. Мъжът пред нея ѝ говореше на ухо, а тя отвръщаше на всяка негова закачка. Извърна небрежно глава встрани и за миг ме  докосна с поглед.  Поглед, от който тялото ми потрепери, но с нищо не показвах, че се интерисувах от случващото се в края на бара. А мамка му,  вътрешно горях. Нямах обяснение защо, просто горях.  Раздвижих се  и седнах до Кристиян и Еми. Алкохолът още не се беше изчистил от тялото  ми и нищо  не ми се пиеше. Бях  жаден за друго. Бях жаден за нея. Отпих глътка от Кока Колата, която си поръчах  и преди бутилката да срещне плота на бара, вече бях задал въпроса си.

— Кой е бухалът до Мая?

—  Аче! — Еми просъска името ми възмутено,  докато Кристиян се подхилваше до нея. —  Ти пък какво се смееш? — юмрукът ѝ се спря в гърдите му.

—  Ами бухал е — раменете му се присвиха, а лицето му се изкриви с  насмешка.

— Тони специализира за лекар и е свестен — начинът, по който построи изречението, за да защити избора на приятелката си, ме напрегна.

—  И какво му е свястното? — измрънках като ученик, преди да отпия от кока колата.

—  Ами да видим —  Еми присви сърдито устни и  вирна брадичка, преди да продължи. — Не троши пръсти, не стреля по този и онзи, не кара като бесен и определено не убива хора — тихичко добави за финал.  Изкривих лице в гримаса в знак на съгласие.

—  Тони значи — повторих кратичко, докато се заигравах с бутилката пред себе си. —  Крис, чуваш ли брат? Лекар! — иронично потхвърлих  и повдигнах вежди, като застинах с тази гримаса няколко секунди повече. Еми усети иронията помежду ни, но запази мълчание.

—  И отколко време излиза с ... Тони? —  името му остави кисел вкус в устата ми,  още повече, че онзи  полазваше шията ѝ с целувки. Извърнах поглед, преди дланите ми да се свият в юмруци.

—  От седмица.

— Ммм — измучах тихичко и отпих отново от газираната напитка.

Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant