Част 2 - Глава 6 🔞

3.5K 229 23
                                    


Аче


Ключът щракна. Мая натисна леко бравата и вратата се отвори. Беше застинала на място. Тялото ми потръпна, затворих очи и вдишах дълбоко от аромата на косите ѝ.

— Подлудяваш ме — дрезгавият ми  глас се отласна в извивката на вратлето ѝ и раздвижи няколко косъмчета от огнените ѝ къдрици. Отпусна глава на гърдите ми и  откри още от шията си за мен. Всеки път, когато усещах  допира на нежната ѝ кожа, през гърлото ми преминаваше странен гъдел, който се спускаше, като силен импулс през цялото ми тяло и се изсипваше право между краката ми. Имаше похот в очите ѝ. Страст, която чакаше да бъде обяздена, обуздана и това бясно ме възбуждаше.  Изгарях от пожара, който палеше в мен. Не можех да извадя шибаните си  пръсти от огнените ѝ коси.

Погледът ми се плъзна по роклята, с която беше облечена. Точно под гърдите си имаше красива сатенена панделка. Пръстите  ми  внимателно  развързаха и  издърпах лентата от малките прилежно направени гайчици, които я придържаха от двете страни по страничните шевове. Отстъпих няколко крачки назад и я заоглеждах като картина на съвременнен художник.

—  Свали я. Искам да те гледам как го правиш.

Няколко немирни къдрици отново се спуснаха пред лицето ѝ и загадачно го покриха. Тя изви ръцете си назад.  Звукът от спускащия се цип накара челюста ми да се стегне, очите ми  се разшириха от очакване. Роклята се освободи и остана хлабава около тялото ѝ.  Увисна на тънките презрамки и с плавни движения ги подбутна от раменете си. Материята се свлече ниско в глезените ѝ, а гледката пред мен ме  накара да притворя устни от задоволство. Бедрата ѝ бяха прилепени едно в друго. Единия крак леко присвит. Учестеното ѝ дишане караше гърдите ѝ да се повдигат.  Бяха точно толкова, колкото приятно да запълнят шепите ми и вече горях от желание да ги усетя.

Перфектни, естествени и кръгли.

Стоеше пред мен гола само по дантелините бикини, които покриваха онова, толкова желана от мен местенце. Погледът ми премина по твърдите ѝ зърна, които отчаяно копнеех да засмуча, но  не бързах. Закрачих към нея. Тихо и безшумно и застанах плътно зад гърба ѝ. Отново вдишах от аромата ѝ и тихо нашепнах.

— Вярваш ли ми?

Извърна глава встрани, за да ме погледне, и след миг кимна за съгласие.

— С думи, Мая. Искам да чувам гласът ти... —  миг след като устните ми опариха кожата на тила ѝ, отговорът ѝ излезе като тих шепот, нежно стенание, напираща страст, жадна за онова, което щеше да ни поднесе ноща. Сатенената панделка се вдигна на нивото на очите ѝ, клепачите ѝ се притвориха и потъна в тъмнина.

Сетивата ѝ се изостриха. Усещаше ме, че се движа около нея, но не знаеше къде  и какво правя. Почувства се леко несигурна, започна да се смущава и беше на прага да прекрати играта и да махне превръзката от очите си. Върхът на пръста ми се спуснаха по гърбът ѝ.  Това я накара да изпъчи гърди напред.

— Красива си ...  —  натежалият ми от възбуда глас  я  помилва като докосване в мрака. Червените ѝ къдрици се разлюляха, когато  се извърна към мен, но тишина отново я  обгърна.

—  Аче...

— Тук съм... —  шепотът ми се отласна в очертанията на устните ѝ.

Пръстите ми докоснаха талията ѝ и  бавно смъкнах и последното парче плат, което докосваше кожата ѝ. Потрепера за миг. Мисълта, че беше  абсолютно гола, а не вижда какво правя, леко я напрягаше, но  послушно правеше каквото ѝ кажа. Неочаваният допир на стдената бучка лед  по гърдите ѝ изтръгна приглушен стон и я принуди да си поеме дълбоко въздух.  Политна напред,  ръцете ми се обвиха около нея, а топлия ми дъх срещна подутите ѝ от възбуда устни.

— Мога ли да махна панделката?

— Не, тепърва започваме...


*********************


Сладки сънища 😘😘


Аз преди теб🔞  (Mafia Romance )Место, где живут истории. Откройте их для себя