פֶּרֶק תְּשִׁיעִי; לֵב שָׁבוּר

623 62 13
                                    

"על מה אתה מדבר, און?" הקול שלי נשבר תחת הלחץ ואני מביט בו באימה.

"הייתי שיכור, ריף." הוא מסביר ועיניו מביטות בי, מחפשות אחר שביב של אמונה.

"אתה מספיק פיקח בשביל לדבר על זה עכשיו?" אני שואל, מזיז בעזרת אצבעי את השיער הנדבק למצחו.

"אני פיקח מהרגע שהתנהגתי אלייך כמו אדיוט בחדר העובדים." הוא מניח את ידו על כתפי, כמבקש סליחה ומביט בי בצער.

"אתה יכול להביא לו כוס מים קרים?" אני שואל את דילן והוא מהנהן לעברי, נעלם בתוך הקהל הסובב את הבר.

"אתה בטוח שאתה יכול לדבר על זה עכשיו?" אני שואל בשנית והוא מגלגל את עיניו ומהנהן לאישור. אני משלב את אצבעותינו מוביל אותו אל עבר חדר שקט יותר, אליו רעש המוזיקה אינו חודר.

"אני לא יודע איך להתחיל," הוא בולע את רוקי ומעביר את ידו הפנויה בשיערו.

"יצאתי עם דילן וכל החבורה, כמו שאתה כבר יודע, הייתי בהיי של אושר. מעולם לא היינו במקום טוב יותר ממה שהיינו אז. החבר'ה הכריחו אותי לצאת איתם. ואתה יודע יותר מכולם שאני לא אוהב לשתות." הוא מביט בי לאישור ואני מהנהן קלות.

"היינו שם כבר שעתיים עד שהם הצליחו לשכנע אותי לשתות משקה אחד, לא היית לידי. אני התגעגעתי לתחושה ההיי המסחררת שהייתי איתך. ג'ייסון הבטיח לי שזה יעזור לי להרגיש טוב יותר. לא ניסיתי לשכנע אותו שאני מרגיש הכי טוב בעולם, אבל חשבתי שמשקה אחד לא יכול להזיק לאף אחד. אני מניח שטעיתי טעות גדולה." הוא עוצם את עיניו, ואני מדמיין את התמונה בתוך ראשו, משחזר את הרגעים שהביאו אותו למצב שהוא נמצא בו עכשיו.

"המשקה הראשון תמיד משפיע יותר חזק, ואתה לא שתית במשך שלוש שנים." אני נזכר במאמר האחרון שקראתי בזמן שהמתנתי לתור שלי אצל רופא השיניים שלי.

"לא ידעתי את זה, לא ידעתי עד כמה זה הולך להשפיע עליי ועל ההחלטות שלי." אני מהדק את אחיזתי בידו ומעודד אותו להמשיך לדבר.

"הארי בדיוק נכנס לבר, ואני יודע שהייתה לי כל סיבה לשנוא אותו אבל באותו הרגע שכחתי מכל הדברים הנוראים שסיפרת לי עליו. הוא התיישב בכיסא הכי רחוק ממני. אף אחד לא העיר לו על ההתנהגות שלו, על הבחירה שלו לשבת לידנו. אז החלטתי שהכי טוב שגם אני אשתוק. המשקאות של כולם נגמרו, כריסטיאן וג'יימס כבר היו ברחבה אז דילן וג'ייסון הלכו אל הבר. אני והארי נשארנו לבד, תוך רגע אחד הוא התרומם מהכיסא שלו והתיישב על הכיסא הצמוד לשלי." דמעות אחדות זולגות עיניו של און ואני מרגיש את הלב שלי נשבר לאלפי רסיסים. אני מוחא את הדמעותיו בכריות האצבעות שלי ומלטף את הלחי שלו בעדינות.

"אני מצטער שאני מאלץ אותך לדבר על זה." אני אומר בקול רך, לא רוצה להכאיב לו יותר משכבר כואב לו.

FOOLS BOYxBOYWhere stories live. Discover now