פֶּרֶק שְׁמִינִי; שִׁכּוֹר

600 60 19
                                    


"איפה החבר החדש שלך עכשיו, און?" אני שואל והוא משפיל את מבטו אל הרצפה.

המבט השיכוֹר שלו התרומם ובחן את פניי, ופיו נמתח בחיוך שטותי.

"אל תדבר שטויות, בייב." המילים התגלגלו מבין שפתיו וצחקוק קטן נפלט מגרונו. ידיו נכרכו סביב צווארי וגופו השברירי נתלה עליי. הוא שולח יד אחת ולוקח במהירות את הכוס מאצבעותיי האוחזות בה. הנוזל השקוף יורד במורד גרונו, לפני שאני מספיק לנסות לעצור בעדו. הוא דוחף את הכוס הריקה בחזרה לבין אצבעותיי.

לא אהבתי לראות אותו ככה, בעצם שנאתי לראות אותו ככה, במצב הזה.

תפסתי את ידו במהירות, ופילסתי את דרכי בין האנשים. הייתי חייב להוציא אותו מכאן, אך מפני שהמשמרת שלי הייתה רחוקה מלהסתיים לקחתי את שנינו לחדר העובדים. אני מעביר אותו מבעד לדלת לפניי שאני טורק את הדלת מאחוריי שנינו.

"מה בשם האלוהים אתה חושב לעצמך?!" אני שואל והכעס נשמע בקולי, הרגשתי את הדם מבעבע בעורקיי, לא האון שאני מכיר.

"למה כל-כך חם פה?" שאל און מתעלם מדברי. הוא מוריד את חולצת הטי שירט הכחולה מגופו ומתיישב על הספה השחורה באנחה קלה, שבד העור הקר פוגש בגופו. און עוצם את עיניו ומחייך חיוך קטן, הבד המרופט של הספה השחורה שוקע תחת משקל גופו של און.

"אתה פשוט מתכוון להתעלם ממני?" אני שואל והכעס עוד לא נעלם מקולי.

"בייב, למה אתה כל-כך עצבני?" הוא שואל אותי ואני מביט בו בשתיקה.

"אתה מבין לאיזה מצב הגעת און, אתה מדבר שטויות מרוב שאתה שיכור." אני מתקרב אליו כמה צעדים אבל הוא מביט בי באטימות.

"למה אתה חייב להיות כזה משבית שמחות?" הוא שואל אותי ומרים גבה לעברי.

"און זה לא אתה, אתה לא מתנהג ככה. אתה ההגיוני יותר מבינינו, האחד שלא מאמין בשתיית אלכוהול עד אובדן חושים." אני הולך מצד לצד במרחב החדר הקטן.

"החושים שלי עדיין פועלים." הוא אומר ומעביר את לשונו על שפתו, משחק בשיערו עם אצבעותיו.

"זאת לא המסקנה של מה שאמרתי." המשפט יוצא מפי בווליום גבוה יותר ממה שהתכוונתי, ואני מרגיש את הווריד במצחי מתבלט.

"אתה מתכוון להמשיך לדבר? אתה עושה לי כאב ראש." הוא אומר ומניח את ידיו על ראשו.

"אם כך, אני גמרתי כאן." אני מביט בו מבט אחרון ויוצא מן החדר בכעס, טורק את הדלת השחורה מאחוריי.

אני מתקדם במהירות אל עבר הדלת האחורית, לא יכול להישאר באותו מקום כמו און.

"לאן אתה הולך, ריף? המשמרת שלך עוד לא נגמרה." אני מסובב את ראשי ורואה את שיין עומד מאחוריו, מביט בי בבלבול ומעט כעס.

FOOLS BOYxBOYWhere stories live. Discover now