"תגיד משהו." אני מבקש מאון בתחינה, עיניו מביטות בדשא הירוק עליו אנחנו יושבים.
"למה?" הוא שואל וקולו נשבר קלות.
"אני לא אומר שזה בטוח, רק שיש אפשרות שהוא יבקש ממני לצאת עם בנות, רק כדי לוודא שאני מקיים את ההבטחה שלי." עניתי ובליבי התפללתי שלא אאבד אותו, שהוא עדיין ימתין לי כשאחזור.
"מה תגיד לכולם ריף? שאתה ביסקסואל? שהתחרטת? שהבחור שלפני יום הרצה על אהבה אמיתית וכנה בין בני אותו המין, פתאום אומר שהכל היה שקר? שלא מרגיש ככה יותר?" הוא מתרומם מהדשא ומביט בי מלמעלה בבושה וכעס.
"אני לא צריך להגיד לאף אחד על כך, כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה, אותי מעניין רק מה שאתה חושב." אני מרים את עיניי ומביט ישירות בעיניו והוא נאנח בייאוש.
"אני לא מוכן לקבל את זה ריף, אני אוהב אותך. אתה כל החיים שלי, ואני לא מוכן לאבד אותך, אני לא מפחד מאבא שלך, אני מפחד מהעובדה שהמערכת יחסים המדהימה שלנו הולכת להיהרס." אני מתרומם במהירות ונעמד על יד און, הוא מביט בי בשתיקה עיניו האפורות כבר לא בהירות מהדמעות שהיו בהן, אלא כהות מהכעס והפחד השרויים בו.
"אני אוהב אותך און, ולכן אני לא יכול לתת לך להיפגע, אתה יודע עד כמה אבא שלי מסוכן." אני מנסה לשכנע אותו אך מניד את ראשי בחוסר הסכמה.
"כל עוד יש לי אותך, אני לא מפחד ממנו." און מקרב את ידיו אל פניי ואני מתרחק כמה צעדים אחורה.
"אני לא מוכן שזה יקרה, אני לא רוצה שיהיה שום סיכון שאתה תיפגע בגלל שהיית איתי בבית ומייקל בדיוק הגיע. עד עכשיו זה היה רק אני, ולי לא אכפת להיפגע כדי שנוכל להיות ביחד. אבל עכשיו שזה תלוי גם בפגיעות שלך, אני לא מוכן לעשות את זה." הוא נאנח בכעס ומגלגל את עיניו לעברי, אני מרים את גבותיי בשאלה והוא פותח את פיו כדי להמשיך לדבר.
"אז תשקר לו," הוא אומר ואני מסתכל עליו מבולבל.
"הוא לא נמצא בכל מקום שאינו נמצאים בו, הוא לא כאן עכשיו, והוא בוודאי לא אצלי בחדר." אני מחייך חיוך גאה והוא מהנהן לאישור מחשבותיי.
"אתה הולך לצאת מהארון בפני אבא שלך?" שאלתי וחיוך דואג ומאושר עוטף אותי.
אימו של און ידעה על כך כבר, אך הוא חשש לצאת בפני אביו הדתי מהארון. אך כעת הוא מוכן לעשות זאת רק כדי שנוכל להישאר יחד?
"אני אוהב אותך," הוא מסביר את מעשיו שרואה את מבטי המבולבל.
"אני אעשה הכל בשבילך, בשבילנו. אתה האחד שלי ריף, ואני לא הולך לוותר עלינו כל-כך בקלות." המשיך את דבריו, מתקרב לעברי באיטיות, אני מניח לו לשים את ידיו על לחיי, אני עוצם את עיניי ונותן לתחושות להציף אותי. מגע ידיו החמות על לחיו, האוויר שיוצא מפיו נופל על פניי הנמצאים במרחק נגיעה מפניו. ליבי פועם בחוזקה ובטני מתהפכת בקירבי.
YOU ARE READING
FOOLS BOYxBOY
Romanceהעולם שלנו מלא בדעות קדומות, באנשים עם אמונות שונות, ואהבות אחרות. אך לפעמים העולם שלנו שוכח לקבל את מי שמסביבו כמו שהוא, ובדרך זו של העולם לבבות נשברים וחיים נהרסים. ריף ואון אהבו בכל נשמתם, כשהלב שלהם פועם במהירות, ועיניהם נשאבו בקסם, הם הכירו מאז...