פֶּרֶק עֲשִׂירִי; אֶצְבָּעוֹת בַּשֵּׂעָר

670 54 23
                                    

אני מרגיש את קרני השמש פוגעות בפרצופי, אך אני עדיין מחליט לפקוח את העיניים. שניות קצרות לאחר מכן אני סוגר אותן לאחר שאותן קרניים שהרגשתי על פניי מסנוורות אותי.

"מצטער, שכחתי לסגור את התריסים." אני שומע את קולו הרך של און, ובאיטיות אני מתחיל לפקוח את עיניי כשלפתע את קרני השמש מחליף צל שמחשיך את החדר.

"תודה." אני מודה ומכחכך בגרוני היבש.

"מה השעה?" אני שואל אותו כשאני רואה שהשעון שלי לא על מפרק היד.

"עשר וחצי." אומר בקלילות, מתיישב לצידי ומתחיל לשחק בשיערי עם אצבעותיו, כמו שתמיד אוהב לעשות.

"למה הנחת לי לישון כל-כך הרבה זמן?" אני שואל ומתרומם במהירות מהמיטה.

"אתה אחרי משמרת לילה, ריף. היה אתמול לילה ארוך אתה צריך לתת לגוף שלך לנוח." הוא אמר להביט בי בחיוך מתחנן.

"בסדר." נאנחתי ונשכבתי בחזרה על המיטה, מניח לאצבעותיו לשוב ולשחק בשיערי המסורבל. אני מביט בחיוכו המתרחב ומניח לעצמי להירגע.

"אני אוהב אותך, ריף." הוא לוחש באוזני ומנשק את שפתיי קלות.

"אי אפשר לאמוד את כמות האהבה שאני מרגיש אלייך, און." אני מביט בעיניו האפורות ומעמיק את נשיקתנו. וכך אנחנו יושבים במשך דקות ארוכות, מתנשקים עד שכבר אין לנו אוויר בריאות.

"אני כל-כך שמח שסיפרתי לך הכל, עכשיו סוף סוף נוכל לחזור לשגרה." אני מכווץ את מצחי בבלבול אך מהנהן, הוא פשוט רוצה לחזור לשגרה ולשכומ מכל העניין?

"לפני שאנחנו סוגרים את הסיפור הזה, אתה בטוח שאתה לא רוצה לדבר על זה יותר? על איך שאתה מרגיש עכשיו?" אני שואל אותי ומסובב את כל גופי לעברו.

"אני מרגיש שהכי טוב בשבילי, זה להפסיק לדבר על זה, לחזור לשגרה ולשכוח מכל העניין." הוא יוצא מהחדר ולפני שאני מספיק לשים את הבגדים שלי וללכת אחריו הוא כבר חוזר בחזרה אל החדר. אני לא מבין מה אני רואה עד שהוא מתקרב עליי, ואני רואה שהוא אוחז במגש בצבע כסף, שעליו מונחות מגוון מטעמים.

"כל זה בשבילי?" אני שואל אותו, ומסתכל בשנית על המגש.

"כן בייב, לך מגיע הטוב ביותר." הוא משלב את אצבעותינו עם ידו הפנויה ומושיב אותי בחזרה על המיטה הזוגית.

"אני הייתי צריך לעשות את זה בשבילך." הוא מניח את המגש על השולחן הצמוד למיטה וגורר אותו במהירות אל מולנו. על המגש שתי צלחות לבנות, אחת יותר עמוסה מהשנייה, ואני מניח שהצלחת הזו היא שלי. מונחים על הצלחות ביצים מקושקשות ובייקון ולצידן שתי כוסות נס קפה.

אני מצחקק לעצמי שאני שם לב לכך שאון הבחין בכך שאני שותה את הנס שלי יותר חזק. כל השנים האלו אני הנחתי לעצמי לפנק אותו, רק כדי לפצות על כך הכאב שהוא נאלץ לעבור בגלל האדם שקורה לעצמו אבא שלי.

FOOLS BOYxBOYWhere stories live. Discover now