"בוקר טוב, בייב." אני אומר בחיוך לאחר שאני נכנס אל המטבח הקטן, ולאחר שבחנתי את האזור בחיפוש אחר אבי, שנמצא רדום ובקבוק וודקה ריק לצידו.
"בוקר טוב מאוד לך, בייב." הוא עונה וחיוך רחב פרוש על פניו, ואותן גומות עמוקות בלטו בקצוותיו.
"מה פשר האושר הזה על הבוקר?" שאלתי מנשק ברכות את שפתיו.
"אני שמח להיות כאן איתך, אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם הזה. אתה יודע את זה?" דמעות עלו בעיניו, וקירבתי את ראשו אל ראשי.
"אני אוהב אותך," לחשתי מביט בעיניו הכחולות.
"יותר מהחיים עצמם." המשכתי, ומשכתי בו בחולצתו לעברי, מנשק אותו בתשוקה.
"עוד שבועיים מלאים לך שמונה עשרה, ריף." הוא הסביר את אושרו קצרות.
"אנחנו נוכל לעזוב את כל זה, את כל הפחד והכאב." מבטי התקשח שנזכרתי בפעם הראשונה בה אגרפיו ובעיטותיו של אבי הותירו את אותן סימני כחולים על כל רחבי גופי, ואותי חסר יכולת להגן על עצמי מפניו.
"היי, תסתכל עליי," אני מרים את מבטי לעברו, והוא אוחז בראשי גורם לי להביט בעיניו.
"אנחנו עוד מעט עוזבים, אני יותר חזק ממה שנראה לך." הבטחתי לו בקול שטוח.
"אתה בטוח, ריף?" שאל בשנית, הפחד והדאגה עדיין מובהקים בקולו.
"כן בייב, אני בטוח." הוא נשק לשפתי בפעם האחרונה, ויצאנו מן הבית השברירי אל הרחוב הסואן.
אנחנו נכנסים לרכב השחור הישן-חדש שלי, ושתיקה ממלאת את החלל. כשאני עוצר ברמזור אני מושיט את ידי אל עבר הרדיו, ומחבר את הטלפון שלי לכבל אוקס.
"הכל בסדר?" אני שואל אותו בדאגה.
"אתה בטוח שאתה מוכן להיכנס לשם ביחד?" שאלתי אותו, למרות כל התקוות שלי שהיום הזה יגיע, אני יודע שהיציאה שלו מהארון לא תהיה פשוטה בכלל.
"אני יודע שאני אוהב אותך, וזה הכי חשוב." הוא השיב את מבטו אלי, ואחז בידי הפנויה מההגה של הרכב.
"גם אני אוהב אותך." חייכתי אליו באהבה, והשבתי את מבטי אל הכביש.
און לוקח את הטלפון שלי בין ידיו והשיר שלנו מתחיל להתנגן ברקע.
על רקע מילותיו של טרוי סיוון, אנחנו מגיעים לחניית בית הספר, אני מוציא את הטלפון מהכבל, ומביט באון בדאגה.
"תזכור, אני תמיד פה לידך, לא משנה מה." אני מנשק את שפתיו בחוזקה ויוצא מן הרכב.
"בהצלחה." אני לוחש לו והוא מהנהן קלות, צועד במהירות אל חבריו שנמצאים בכניסה לבית הספר.
אני מתקדם באיטיות לעברו, שם לב לאצבעותיו הנעות אל עבר כיס מכנסיו, שם מוחבאים הסיגריות הלבנות שלו. הוא יהיה בסדר, אני משכנע את עצמי אך ממשיך ללכת לעברו מגביר את קצב הליכתי.
YOU ARE READING
FOOLS BOYxBOY
Romanceהעולם שלנו מלא בדעות קדומות, באנשים עם אמונות שונות, ואהבות אחרות. אך לפעמים העולם שלנו שוכח לקבל את מי שמסביבו כמו שהוא, ובדרך זו של העולם לבבות נשברים וחיים נהרסים. ריף ואון אהבו בכל נשמתם, כשהלב שלהם פועם במהירות, ועיניהם נשאבו בקסם, הם הכירו מאז...