Ahoj! Na obrázku Aomine Daiki!
Vrátil jsem se do reality a všiml si, že mě tato vzpomínka rozplakala. Rozbolelo mě z toho srdce. Ovšem to nebylo to nejhorší. Potom, co jsem si utřel slzy a podíval se před sebe, zahlédl jsem Aomineho s červenovlasým klukem. Doufal jsem jen, že mě míjí zrak. Nemíjel. Akashi ke mně pozvedl hlavu a tázavě zvedl obočí. Překvapuje mě, že si mě všiml až teď.
Akashi šťouchl do Aomineho. Aomine se také otočil a vypadal dost překvapeně. Chvíli jsem doufal, že to není, jak to vypadá. Byl jsem zaskočený. Neviděl jsem ho skoro rok a teď je tady a vypadá, jako by se díval na ducha.
,,Aomine...myslel jsem..." nemohl jsem ani dokončit větu. Bál jsem se odpovědi.
,,Kise, stalo se něco? Jsi strašně bledý."
Akashi měl až přehnanou starost. Tohle jsem u něj neznal. Za to Aomine ztratil zájem.
,,Ne, nic se nestalo, jsem v pořádku. Jen co tu vy dva děláte? Co tu děláš ty, Aomine?",,Šli jsme se rozloučit s jeho vzpomínkami, než odjedeme. Zasnoubili jsme se."
,,Akashi!!!"
,,Aomine?! Tohle nemyslíš vážně..."
,,Kise, měl bys raději odejít."
,,Jak bych mohl jen tak odejít. Chci vysvětlení. Proč jsi zmizel a nic po sobě nenechal. Myslel jsem, že jsi zemřel a ty se sem teď vrátíš a tvůj přítel a můj bývalý kamarád mi oznámí, že jste zasnoubeni a kam jako chceš odjet? A co já? Zapomněl jsi snad?"
,,Promiň. Nevím, jak ti to mám vysvětlit. Život tady byla jen pouhá iluze. Nežil jsem, ale umíral. Teď už vím, co je to doopravdy žít naplno. Ty to chápat nemůžeš a ani ti to nemám za zlé..."
,,Iluze? Iluze? Jsi snad blázen? Jak tohle můžeš říct? Zase máš to svoje Ego nebo co? Dřív jsi byl daleko lepší. Nikdy bys mi neřekl něco takového. Chceš snad říct, že naše poprvé byla iluze, že naše láska byla iluze, že dny se mnou byla iluze? Nejsem snad i já tvá iluze. Nežili jsme náhodou spolu taky naplno. Tohle je ještě horší vysvětlení, než kdybys mi prostě zbaběle napsal, že se se mnou rozcházíš. Tohle prostě nerozchodím...iluze...seru ti na iluzi!" křikl jsem. Otočil jsem se na patě a vydal se na cestu zpět. Jenže z toho rozhořčení jsem byl tak slabý, že jsem spadl. Probudil jsem se až v nemocnici...
Pokračování příště...
S láskou Vaše Tsukki😘♥️
ČTEŠ
Světlo v temnotě [AoKise] (KnB) ✔️
RomanceJednou jsme si řekli: ,,Záříš jako světlo." ,,Ty jsi zase jako temnota." ,,No vidíš, jak by tyto prvky mohli být spolu?" ,,Tak jako spolu byly doteď, budou spolu i nadále." ,,Nechci tě pošpinit ještě více." ,,Neblázni! Jsme jako světlo v temnotě. S...