Ahoj!!
Uběhlo několik dní o Aominem jsme neslyšeli nic nového. Kise už pomalu zvládal rehabilitace a jeho pohyb se o dost zlepšil. Nejvíce asi po sexuální stránce. To byl schopný všeho. Nemám mu to za zlé. Trávili jsme spolu veškerý čas a nenechali se nikým rušit. Bohužel nic nakonec netrvá tak dlouho. jak bychom si přáli. Dostihly mě jisté záležitosti, které jsem zapomněl zrušit. A jak se říká ti nejproradnější vyčkávají vždy na správnou chvíli a teprve pak zaútočí.
Musel jsem odjet, abych zrušil přípravy mé svatby s Aominem. Odvolat všechny ostatní a také zřeknout se termínu. Když si pomyslím, že jsme se měli už za dva týdny brát...přišlo mi to směšné, taková hříčka náhod. Taky jsem nechtěl, aby z toho byl smutný Kise. Pořád si dával za vinu náš rozchod. Mě to nemrzelo. Díky němu jsem zjistil, jak je Aomine neupřímný, podlý a sobecký. Už teď jsem věděl, že bych si radši vzal Kiseho.
Když jsem měl všechno vyřízené, vydal jsem se zpět. Cestou jsem navštívil květinářství a cukrárnu, abych potěšil moje krásné světlo v životě. Už jsem odemykal dveře, když v tom jsem zaslechl hlas svého otce. Zděsil jsem se. Co by mohl chtít on u Kiseho? Potichu jsem vstoupil dovnitř a opatrně nahlédl. Byl tam i Aomine. Poté mi to došlo. To kvůli té zrušené svatbě. Bylo mi jasné, že je to nejspíš naštve. Přemlouval jsem otce dlouho, aby nám dal požehnání a teď jen tak odstoupím kvůli jinému klukovi. Bude mě nenávidět ještě víc. Už od mala jsem pro něj byl zklamáním. Co se dá dělat. Pro lásku se trpí. Vešel jsem mezi ně, odložil klíče a před ním daroval Kisemu kytici růží a polibek na tvář.
,,Co to má znamenat. Proč rušíte svatbu?"
,,Nedošlo ti to snad? Já vím, že jsem pro tebe zklamáním a ani mě to nemrzí, protože ty jsi se mě nikdy nesnažil pochopit. Zamiloval jsem se do Kiseho. Víc ti k tomu nemám co říct."
,,Ty s tím souhlasíš?"
Obrátil pohled na Aomineho.,,Co vám k tomu mám říct? Byla to má chyba. Začal jsem žárlit a byl jsem sobecký, nedivím se, že mě opustil."
,,Takže svatba opravdu nebude? Nebo bude ale s někým jiným, pokud si to teda zase nerozmyslíš, ale už teď ti na rovinu říkám, nečekej mě tam. Nevím, jak dlouho mě chceš ještě zesměšňovat."
,,To docela přeháníte. Přijde mi, že se bojíte víc o to vaše impérium a pověst než o vlastního syna."
,,TY se do toho nepleť, stejně ho opustíš, tak jako všichni."
,,Tati, nech toho!"
,,Vy jste ho ale opustil první a jestli se s ním někdy rozejdu nebo on se mnou, neznamená, že ho opustím. Pořád mu budu blíž, než jste kdy byl vy a laskavě odejděte z mého bytu! Aomine, můžeš ho následovat."
,,Už jsem se rozhodl, Kise. Nevzdám se tě."
,,Jdi už!"
Pokračování příště...
ČTEŠ
Světlo v temnotě [AoKise] (KnB) ✔️
Storie d'amoreJednou jsme si řekli: ,,Záříš jako světlo." ,,Ty jsi zase jako temnota." ,,No vidíš, jak by tyto prvky mohli být spolu?" ,,Tak jako spolu byly doteď, budou spolu i nadále." ,,Nechci tě pošpinit ještě více." ,,Neblázni! Jsme jako světlo v temnotě. S...