Ahoj!!
Čí to však tentokrát byla vina? Moje nebo jeho? Odpověď byla víc než jasná, ale stejně jsem se s tím smířit nemohl. Trpěl jsem na svou hloupost a zase jsem se uchýlil k tomu nejzazšímu rozhodnutí. Vytočil jsem známe číslo a modlil se, aby mi to zvedl. Měl jsem štěstí. Yukio byl jediný člověk, který stál vždy při mě. Nechtěl jsem na něj hned vybalit, co všechno se tu stalo, a tak jsem započal normální konverzaci.
,,Ahoj, to jsem já Kise."
,,Vím, kdo jsi, jen se divím, proč voláš, když jsi mi předtím nezvedl jediný telefonát."
,,Promiň, nechtěl jsem být rušen okolním světem...jak se vůbec máš?"
,,Mizerně...voláš docela nevhod."
,,Stalo se snad něco?"
,,Zase jsem prohrál."
,,Kde vlastně jsi?"
,,Jeli jsme reprezentovat Japonsko v basketbale proti Americe. Úplně nás rozdrtili a urazili celé Japonsko. Zklamal jsem opět..."
,,Ty a ten tvůj basketbal. Nic si z toho nedělej to se spraví."
,,Basketbal mě aspoň nikdy nezradí na rozdíl od lidí. Kéž by se to dalo spravit. Můžeš se kouknout na zprávy a pochopíš, jak je situace vážná. Teď už se v Japonsku basketbal hrát nebude. K čemu nám byla zázračná generace, když nás nešla zastoupit."
,,Nezvítězili jsme ani proti Kagamimu, jak bychom mohli proti nim. Vždyť on také hrál v Americe."
,,To už je stejně jedno. Musím se smířit s tím, že se nám budou vysmívat už na věky věků...ale kdybys je viděl. Ta hra nebyla ani hra. Jen lidi zesměšňují. Promiň, že tě tím obtěžuji. Stalo se něco u tebe? Vím, že bys mi jinak nevolal."
,,Nic, nechci tě tím zatěžovat."
,,Ne ani nemusíš, už to stejně vím, Aomine mi volal před tebou."
,,Takže už víš, jaký jsem idiot, že?"
,,To vím...jenže už hodně dlouho. Je mi jedno, co kdo komu udělal, Stejně mě tím budete obtěžovat i nadále. Ale řeknu ti tohle. Snažit jsem se o tebe nikdy neměl. Chceš vědět důvod? Mohl bych se snažit sebevíc a stejně by mi to nepomohlo, protože tvé srdce má stále on. Vždy ho měl. I když se rozdělíte, vaše cesty se nakonec sejdou znovu. Nebo snad nelituješ toho, co jsi mu řekl? Nechce se ti teď takhle náhodou brečet z toho, že jsi ho poslal pryč, když si tvé srdce přálo opak. Znám tě Kise. Jsi prostě nepoučitelný idiot stejně jako on. Můžeš si chvíli hrát na uraženého a dělat, že ho nevidíš, ale nakonec mu stejně zase odpustíš."
Měl naprostou pravdu, ale já si to stále nechtěl přiznat...
Pokračování příště...
ČTEŠ
Světlo v temnotě [AoKise] (KnB) ✔️
RomanceJednou jsme si řekli: ,,Záříš jako světlo." ,,Ty jsi zase jako temnota." ,,No vidíš, jak by tyto prvky mohli být spolu?" ,,Tak jako spolu byly doteď, budou spolu i nadále." ,,Nechci tě pošpinit ještě více." ,,Neblázni! Jsme jako světlo v temnotě. S...