Ahoj!! Už jen pár kapitol a další knížka ukončena...
Děkuji i za tvou podporu endory-kun
Dovnitř vtrhl Akashi. Cítil jsem, jak se Kise jemně usmál do polibku. Sesedl ze mě a dělal, jako by se nic nedělo. Neměl jsem slov. Akashi šel naštvaný proti mě, připraven mě kdykoliv udeřit. Vzteky mu vyběhla i žíla na spánku. Vůbec jsem nechápal, jak se najednou situace obrátily. Nakonec jsem si nechal vrazit facku, kterou jsem sotva postřehl. Držel jsem si bolavé místo a stále neschopen mluvit na něj nechápavě hleděl.
Nečekal jsem, že by ho to tolik naštvalo po tom, co se sám líbal s Kagamim. Tu facku si zasloužil on a v druhé řadě já, protože to já políbil Aomineho. Divím se, že se Aomine nebránil. Chvíli jsem čekal, co se bude dít dál. Avšak Akashi na mě jen odměřeně hleděl. Povytáhl jsem obočí ve snaze, že mi prozradí, co ho tak štve.
,,Proč jsi tu polonahý, proč jste tu oba polonahý?"
,,Neboj se, Akashi. Víš, že se mstím jen tím, co mi ten druhý udělá. Nespali jsme spolu, ale trochu jsem promokl, když jsem spatřil, jak se líbáš s Kagamim. Jen teď nevím, jestli od slz nebo od toho příšerného deště."
,,Ale takhle to nebylo."
,,A jak to bylo? Akashi, aspoň mi nelži. Víš, že ti to ani moc nejde. Šel jsem přímo kolem vás, dokonce jsem na vás i chvíli zíral, abych se přesvědčil, že nesním. Bohužel jsem opravdu nesnil a vy jste si mě za tu dobu ani nevšimli. Jak dlouho to táhnete a neříkej, že od té doby, co jsme u nás vypili trochu více alkoholu. Teď mi to tak nějak všechno zapadá. Co se mezi vámi stalo a upřímně..."
,,Nechtěl jsem, aby ses to dozvěděl takhle. Tu noc jsme spolu spali. Dokonce jsi to nahrával na jeho mobil. Kagami si to vzal až moc vážně. Celou dobu jsem to chtěl ukončit, ale on mi nedal příležitost. Pořád na mě naléhal, jak jsem mu změnil život a že je opět šťastný. Neměl jsem na to srdce."
,,Takže jsi radši oběma lhal. Stává se z tebe daleko horší obraz Aomineho, tleskám ti. Akashi, mezi námi je konec. Nechci zbytečně prodlužovat utrpení, učiň aspoň jeho šťastného."
,,Ale Kise..."
,,Ne, Akashi. Nechci zažívat to samé už po druhé, než si ten člověk uvědomí, koho vlastně chce. Je mi to líto, ale tímhle to opravdu končí..."
Další ztráta v mém životě. Teď už jsem byl nejspíš opravdu sám...
Pokračování příště...
ČTEŠ
Světlo v temnotě [AoKise] (KnB) ✔️
RomanceJednou jsme si řekli: ,,Záříš jako světlo." ,,Ty jsi zase jako temnota." ,,No vidíš, jak by tyto prvky mohli být spolu?" ,,Tak jako spolu byly doteď, budou spolu i nadále." ,,Nechci tě pošpinit ještě více." ,,Neblázni! Jsme jako světlo v temnotě. S...