Ahoj!! Na obrázku Akashi Seijurou
,,Kise, jsi v pohodě?"
Pořád jsem nechápal, proč se o mně tak zajímal, proč měl najednou takovou starost. Než jsme šli na vyšší střední, byl on ten nejvíc nejchladnější člověk. Na nikoho nebral ohledy a miloval jen vítězství. A teď se tu chová jako ten nejstarostlivější člověk.
,,Jak bych mohl být v pohodě, před chvílí se mi zhroutil život a ani nevím, co dělám rady v nemocnici...promiň ale radši bych, kdyby tu byl Aomine a ne ty...nikdy ses o mě nezajímal a najednou tu u mě ležíš a držíš mě za ruku. Proč? Proč ty... cizí člověk? Proč ne on? Strávil jsem s ním tolik času. Řekl ti o nás dvou někdy?",,Nikdy mi nic neřekl...tohle mě docela uráží...vím, že jsem nebyl nejmilejší, ale nejsem takový. Ta porážka mě tak změnila, že jsem začal vnímat i jiné věci než jen výhru. Začal jsem se zajímat o druhé, o jejich pocity, sny a touhy. I když jsem byl zlý, záleželo mi na vás na našem zázračném týmu...jen jsem si dřív myslel, že to nemusím dávat najevo. Omlouvám se. A s Aominem mě to taky mrzí, nevím, co všechno se událo, ale dám mu čas, aby se rozhodl. Nechci, abys mě pak vinil po zbytek života. Z mé strany ti dávám šanci o něj bojovat a ať už se rozhodne pro kohokoliv příjmu to. Souhlasíš?"
,,Co když se rozhodne pro mě, opravdu se s tím smíříš?"
,,Víš, že jsem nikdy nehrál špinavou hru, že? Takže ano smířím, ale nesmířím se s tím, že jsi nedostal řádné vysvětlení a já taktéž ne. Až ti bude líp, chtěl bych si od tebe poslechnout, co se vlastně dělo po dobu, co jsme se neviděli."
,,Akashi, děkuji a taky se omlouvám, nemám právo tě soudit a říkat o tobě takové věci. Jsi pořád ten čestný Akashi. Jinak co se se mnou vlastně stalo a proč jsem tady?"
,,Já nevím, jestli ti to můžu říct, neměl by ses moc rozčilovat, je to jen dočasně, ale i tak..."
,,Akashi, co se mi stalo? Řekni mi, že to nesouvisí s mýma nohama!"
,,Bohužel ano, ale je to jen dočasně. Utrpěl si pád z dost velké výšky a nemůžeš teď plně využívat nohy...je to jen dočasně. Budeš teď muset zajít na pár rehabilitací. Poprosil jsem rodiče, aby zařídili speciální péči, ale i když to bude bolet, musíš se snažit a rychleji se uzdravíš."
,,To si děláš srandu ne? Proč se mi tohle děje? A jak si můžeš být jistý, že se uzdravím. Co když zůstanu ochrnutý..."
,,Ty ale nejsi ochrnutý...jen máš poškozené nějaké nervy na nohou, které ti budou ztěžovat chůzi, jen už nebudeš moc sportovat. To je asi ten možný nejhorší závěr."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Světlo v temnotě [AoKise] (KnB) ✔️
RomanceJednou jsme si řekli: ,,Záříš jako světlo." ,,Ty jsi zase jako temnota." ,,No vidíš, jak by tyto prvky mohli být spolu?" ,,Tak jako spolu byly doteď, budou spolu i nadále." ,,Nechci tě pošpinit ještě více." ,,Neblázni! Jsme jako světlo v temnotě. S...