Ahoj!!
Když skončil film, vydali jsme si do jednoho rychlého občerstvení poblíž. Objednal jsem si pizzu a ostatním, co chtěli. Stále jsem cítil stud z těch chladných pohledů v kině. Vzal jsem kus pizzy a ujídal sousto po soustu, abych si spravil náladu. Kagami nás celou dobu sledoval a culil se jako idiot. Bylo mi jasné, že přijde výslech. Taky mě zajímalo pár věcí. A to...proč všichni všechno věděli a já se to dozvídám jako poslední.
---------------------------------------------------
,,Takže...jak dlouho jste vlastně spolu?"
,,No moc dlouho ne..."
,,Aomine o tom ví?"
,,Aomine, ví vše. Ty víš, že předtím, než se dali tihle dva dohromady, jsem s ním chodil já a to poměrně dost dlouhou dobu. Pak se stala určitá nehoda a on zmizel a mě vymazal ze svého života. Nakonec si sem přijede, div mě nedostane na vozíček a omluví se tím stylem, že se mi ozvat nemohl a nakonec mi řekne něco ve smyslu, že si za to můžu sám. Protože jsem se vzdal mu psát po roce bez zpětný reakce...ale tobě dal vědět, že se bude ženit. Ironie."
,,Kise, nevěděl jsem promiň, jestli jsem tě svým dotazem naštval. Jako bys sám nevěděl, že je Aomine idiot. I když nečekal jsem, že tak velký..."
,,Teď už na tom nesejde, jen jsem se to snažil pochopit. Mám Akashiho a jsem šťastný."
,,Asi bychom to neměli řešit..."
,,To je v pořádku. Klidně pokračujte."
,,Kagami a co se stalo, on si vážně našel jiného?"
,,Bohužel. Řekl mi to v den, kdy jsem chtěl učinit další velký krok ve svém životě. Zlomilo mě to, ale dostal jsem se přes to. Teď se spolu bavíme, i když ne tak jako dřív."
,,Tak to u nás třech nehrozí. Myslím, že se mnou Aomine nikdy nepromluví. Podle něj jsem využil příležitosti a nechal si Kiseho pro sebe. Ironie je, že on byl ten, co ho chtěl upustit, vzít si mě nakonec když viděl, že se ke mně Kise má, opustil mě a chce Kiseho."
,,Věříte mi, že jsem z toho mimo snad víc, než vy? Nevím, co mi tu uniká, ale nechápu to. Co ale chápu je, že jste nakonec skončili vy dva spolu. Přeci jen jste milovali jednu osobu a víte, co vám chybělo a co si potřebujete navzájem dát. Ale dost často se stává, že když máte, co chcete...nakonec to nestačí."
Pokračování příště...
ČTEŠ
Světlo v temnotě [AoKise] (KnB) ✔️
RomanceJednou jsme si řekli: ,,Záříš jako světlo." ,,Ty jsi zase jako temnota." ,,No vidíš, jak by tyto prvky mohli být spolu?" ,,Tak jako spolu byly doteď, budou spolu i nadále." ,,Nechci tě pošpinit ještě více." ,,Neblázni! Jsme jako světlo v temnotě. S...