Ahoj! Na obrázku Kise
Byl jsem se projít..prostě obyčejný slunečný den a já dostal chuť si zavzpomínat. Šel jsem na střechu, kde jsem často trávil čas s Aominem. Vzpomínal jsem, jak jsme se tu poprvé políbili...
Flashback:
Bylo tak krásné počasí. Aomine seděl na okraji střechy, nohama jemně pohupoval ve vzduchu a něco si broukal. To už byly dny, kdy Aomine neměl jen deprese, ale občas se i usmál.
Šel jsem potichu k němu. jako ve zvyku jsem ho zezadu objal a věnoval mu letmý polibek na krk. Nikdy jsem od toho moc nečekal, i když už jsme spolu chodili, ale cítil jsem, že dnes to bude jiné. Všechno totiž bylo jiné. Ihned obrátil pohled na mě a věnoval mi ten nejsladší úsměv. Sedl jsem si k němu a ruku nechal volně položenou. Chvíli jsme si povídali. Když už jsme domluvili, hleděli jsme tiše na krajinu před námi. To ticho bylo dlouhé, a tak jsem se rozhodl k nějaké akci...
...v momentě, kdy jsem se na něj podíval, mi přiložil svou dlaň na tu mou. Donutilo mě to rychle se otočit zase zpátky. Cítil jsem, jak mi červenají tváře. Nikdy tohle sám neudělal, ani neměl ty reakce jako já, když jsem to samé udělal jemu. Zrychlil se mi tlukot srdce a ze stresu jsem se začal mírně potit. Trochu se mi točila hlava a já nějak nevěděl, co říct nebo udělat. Byl jsem tak strnulý, že kdyby mě teď chtěl někdo shodit ze střechy, nestačil bych reagovat.
,,Kise, víš, že nejsem moc dobrý ve vyjadřování svých emocí, stejně tak projevování mé lásky k tobě...takže se omlouvám. Vím, jak tě vždy mrzelo, že jsem ti neopětoval žádný dotyk, natož ti nějaký věnoval sám. Přemýšlel jsem a nechci tě dál trápit. Moc pro mě znamenáš a já ti neustále ubližuji..."
,,Tak to ale není..." přerušil jsem ho.
,,Nezkoušej mi tu lhát a koukni se mi do očí!"
Poslechl jsem a zadíval se do očí připomínající temnotu. Byly krásnější než dřív. Připadalo mi, jako bychom se k sobě začali přibližovat a taky že ano. Najednou nás dělily jen pouhé milimetry. Srdce mi najednou oznamovalo, že jsem na pokraji zhroucení. Nakonec jsme se přeci jen setkali rty na rty. Políbil mě a já vybuchl. Byl jsem tak v šoku, že kdyby mě nedržel, už bych padal ze střechy.
,,Miluji tě, Kise!"
Pokračování příště...
Tak a už je tu i druhý díl. Doufám, že se líbí...
Vaše Tsukki <3
ČTEŠ
Světlo v temnotě [AoKise] (KnB) ✔️
Roman d'amourJednou jsme si řekli: ,,Záříš jako světlo." ,,Ty jsi zase jako temnota." ,,No vidíš, jak by tyto prvky mohli být spolu?" ,,Tak jako spolu byly doteď, budou spolu i nadále." ,,Nechci tě pošpinit ještě více." ,,Neblázni! Jsme jako světlo v temnotě. S...