Ahoj!!
Věnováno sweetsugarlightAkashi odešel se slzami v očích a po chvíli ho následoval i Kise. Od té doby jsem je neviděl. Uplynul od toho už týden. Ani jeden z nich mi nezvedal telefon. Ale od Kagamiho jsem se dozvěděl, že je Akashi u něho. Přemýšlel jsem, co budu dělat. Yukio nebyl poblíž, abychom spolu zašli ven a zaházeli si na koš a ostatní členové byli zaneprázdněni nevyjímaje Momoi. Dlouho jsem ji neviděl. Určitě by mi i teď nadávala, jaký jsem hlupák.
Překonal jsem svou lenost a strach a šel navštívit Kiseho osobně. Jelikož tu Yukio nebyl, musel být doma. Nikam jinam by sám nešel. Dorazil jsem k jeho domu. Neměl jsem dost odvahy, abych zaklepal či zazvonil.Přecházel jsem ke schodům a zase zpátky, dokud se dveře neotevřely. Teď jsem musel vypadat jako idiot, i když to jsem vlastně byl.
,,Ahoj. Prozradíš mi, proč stepuješ před mými dveřmi a jednoduše nezaklepeš. Nebudu ti chodit otevírat vždy."
,,Ahoj...neměl jsem odvahu, co ti k tomu mám říct."
,,Nějak jsi nám změkl."
,,Proč jsi mi nezvedal telefon? Měl jsem strach."
,,Nechceš to radši probrat vevnitř?"
,,Ano. Jen čekám, než mě pozveš dál."
Zašli jsme dovnitř. Sedl jsem si na pohovku. Kise mi donesl sklenku džusu a přisedl si ke mně. Rozcuchal jsem u vlasy a přitiskl ho k sobě, aby věděl, že tu má pořád někoho, komu na něm záleží.
,,Už mi řekneš, proč jsi mi nemohl ani jednou zvednout telefon?",,Možná menší odplata."
,,To bylo docela zlý."
,,Promiň. Nemyslel jsem to tak. Jen jsem chtěl být na chvíli sám a srovnat se s další ztrátou. Promiň, že jsem tě políbil."
,,Upřímně...vůbec mi to nevadilo, dokud mi nedošlo, že to bylo jen, abys naštval Akashiho. A já hloupý jsi kvůli tobě ještě nechám dát facku. Nelituji toho. Kise, vím, že na to není asi vhodná doba, ale byla nějaká ta věc, co jsi u mě řekl, pravdivá?"
,,Nevím, byl jsem trochu zmatený z toho všeho."
,,Jak tohle můžeš říct, já vím, že jsem ti ublížil a je pochopitelné, že mi to chceš vrátit, ale tohle už je vážně přehnané..."
,,Promiň, nemyslel jsem to tak. Jen pořád nevím, jestli bych měl riskovat znovu."
,,Takže mě místo toho jen využiješ, abys uštědřil lekci někomu jinému a mě budeš dávat falešný naděje, to není zrovna dvakrát fér...zasloužíš si potrestat!"
Pokračování příště...
ČTEŠ
Světlo v temnotě [AoKise] (KnB) ✔️
Storie d'amoreJednou jsme si řekli: ,,Záříš jako světlo." ,,Ty jsi zase jako temnota." ,,No vidíš, jak by tyto prvky mohli být spolu?" ,,Tak jako spolu byly doteď, budou spolu i nadále." ,,Nechci tě pošpinit ještě více." ,,Neblázni! Jsme jako světlo v temnotě. S...