20.

303 104 6
                                    

Ahoj!!

,,Ne, v pohodě. Stejně za to můžu já. Vážně mě to mrzí." 
Přisedl jsem si k němu na pohovku a rozcuchal mu vlasy. Byl stále roztomilý. Jen už to nebyl ten bezbranný Kise, kterého jsem znal dřív. Působil spíš jako šelma. Přitahoval mě daleko víc než předtím. Vždy byl tak upravený a upjatý, ale teď už to tak nepřeháněl. Byl víc otevřený a dokázal říct i to zlé těm druhým. Když jsem ho sledoval, ztratil jsem se v jeho zlatých očí a nechal se jimi unášet míle daleko. Aniž bych si to uvědomil, ucítil jsem jeho vlhké rty na těch mých. Ale kdo začal? Nejspíš já, když mě odstrčil. Aby toho nebylo málo, ve dveřích stál Akashi. Povytáhl obočí a přešel ke kuchyňské lince, kam vyložil nákup. 
,,Promiň, nevím, co mě to popadlo."

,,Ježiš maria, nech toho. Všichni víme, že si vždy bereš, co chceš bez ohledu na situaci."

,,Za to ty jsi vždy neviňátko, co si vždy všechno zaslouží. Jestli na tebe něco zkoušel, také bych mu moc nevěřil, tak zbytečně nenaleť, Kise."

,,Tak teď mě poslouchej, Aomine! Naše zásnuby se definitivně ruší. A dobře jak chceš, řeknu ti pravdu. Zamiloval jsem se do něj a od té doby, co jsem se dozvěděl, jak to bylo, jsem se s tebou chtěl rozejít. Chtěl jsem ti dát ještě šanci, ale ta tvá žárlivost a sobeckost je k nevydržení. Kdy jsem ti dal pocit nedůvěry. Tohle mě fakt uráží. Nelhal jsem ti až doteď, za to ty jsi lhal všem. Laskavě mě neurážej. Jednou ti něco nevyjde a musíš dělat zlé kolem sebe a úplně všem. Co ti víc vadí? Že nemáš mě nebo Kiseho? Jen mi pověz, kdo tě dokopal k tomu, abys vůbec šel do nemocnice. Už jsi s ním nechtěl mít nic společného a teď se vztekáš. Celou dobu jsem tě bránil jako idiot. A takhle je mi to opláceno?"

,,Nežvaň nesmysly! Je moc hezké vidět tě, jak ses ujal příležitosti. Tak blahopřeji. Doufám, že spolu budete žít bezstarostný život. Kise, jak to cítíš ty?"

,,Víte co? Můžete oba jít. Já nestojím o to, jak se tu vy dva hádáte jak malé děti. Přijde mi, jako bych byl věc. Nechci se cítit jako věc. Neříkám, že na tom nemám podíl viny. Možná jsem neměl být tak přítulný k Akashimu, možná byste teď byli ještě spolu...ale co se týče tebe Aomine, lhal jsi ještě víc, než jsem si myslel a jestli jsi lhal mě, jemu jsi musel lhát taky, takže jsem na jeho straně. Pokud se chcete dál hádat, můžete jít. Pokud ne, zůstaňte."

Pokračování příště....

Světlo v temnotě  [AoKise] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat