40.

248 104 4
                                    

Ahoj!!


,,Protože naše touha a srdce jsou daleko silnější než hlava a nakonec děláme hloupé věci, kterých bychom mohli v budoucnu litovat." pořád mi zněla jeho slova v uších. Možná měl pravdu. Vždy to nakonec skončilo takhle. Ale v jednom jsem se mýlil. Ne vždy si bral, co chtěl. Chtěl jsem totiž to samé a taky jsem si to bral nebo mu v tom aspoň nebránil...zbývalo mi už jen pár dní, než odjede. Nemůžu žít s ním, ale ani bez něj... 

Jsi vážně hlupák, Kise...

Já vím, že jsem hlupák. Jenže co když to nakonec skončí stejně? Protože kde vezmu jistotu, že tentokrát to bude jiné. Myslel jsem si, že s Akashim začnu od znova a jak to dopadlo? 

A zeptal ses ho někdy, proč to vlastně skončilo takhle? Nebyla to náhodou i tvoje vina?

Máš pravdu, byla to i moje vina. Jenže neznamená to, že si vlastně za každý rozpad můžu sám. Co když jich prostě nejsem hoden? Neměl bych být radši sám? On měl pravdu. Dávám lidem falešné naděje a když přijde na rozhodnutí, raději uteču. V Akashiho případě jsem radši svalil vinu na něj, než abych přiznal, že mě to táhne k Aominemu. A když nakonec Aomine projeví zájem, já idiot ho začnu odmítat. 

Proto ti stále říkám, jaký jsi hlupák Kise...

Co mám podle tebe dělat? Mám snad jít a říct Akashimu pravdu. Omluvit se mu a nechat si pořádně vysvětlit, proč to takhle skončilo? 

To je možná to nejlepší, co můžeš udělat...

A co potom? Mám snad běžet za Aominem a skočit mu do náruče, abych později opět litoval? Proč to vlastně řeším, už teď toho lituji. Zase jsem ho nechal jít a mám teď poslední možnost, jak to napravit. 

Kise, možná konečně chápeš, jak se stát šťastným. Když se budeš pořád litovat a přehlížet vlastní chyby, nikdy nebudeš šťastný. Tak se vzchop a jdi za svým štěstím. Mě už pak potřebovat nebudeš.

Ty pak odejdeš? Nechci, abys odešel, vždy jsi mě doprovázel a pomáhal mi, tak proč? 

Pomáhal? Nikdy jsi mě neposlouchal, nikdy jsi neposlouchal svůj vnitřní hlas, ale neboj budu na tebe dávat pozor. 

Pokračování příště...

Světlo v temnotě  [AoKise] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat