42.

230 105 4
                                    

Ahoj!!


Občas je dobré zamyslet se sám nad sebou a bavit se se svým druhým já, uvědomíte si, co jste doteď nevnímali. Třeba uzavřít staré rány a posunout se dál. Tím i napravit vše, co jde. Nepotřeboval jsem jeho vysvětlení, proč to udělal...už jsem to pochopil,  a tak zbývalo se jen omluvit. Sebral jsem odvahu a zašel za Akashim. Nečekal jsem, že když přijdu k němu, bude tam i Kagami. Každopádně i pro něj bych našel pár slov. Pozdravili jsme se a společně si sedli ke stolu, jenž byl v kuchyni. Panovalo tu celkem napětí. Kagami asi nebyl moc rád, že mě vidí. 

,,Nebudu zdržovat dlouho. Jen jsem se ti přišel omluvit..."

,,Ty mě? Já bych se ti měl omluvit."

,,Vlastně i já..."

,,Až po mně prosím. Akashi, je mi jasné, že jsi někde v hloubi musel cítit odstup z mé strany. Mé srdce ani hlava nikdy tak úplně nepřestala myslet na Aomineho. Kvůli své hlouposti jsem dopustil, aby mi bylo ublíženo a sám jsem ublížil. Nejen jemu, ale i tobě. Nedával jsem ti to potřebné a ty ses tak snažil. Možná ti to nebude dávat smysl, ale vím, že ty jsi fér hráč a ne žádný podrazák a vždy se snažíš ublížit co nejméně. Proto si nevyčítej, co se mezi námi stalo a jak to skončilo."

,,Kise, já se omlouvám. Kdybych ti to vysvětlil už na začátku, nemuselo k tomu dojít vůbec. Jen jsem nechtěl, abys trpěl. Nechtěl jsem být jako Aomine a nakonec se tak stalo." 

,,To jsem si říkal taky a taky jsem se jím na chvíli stal. Ale není to, že bychom byli jako Aomine, jen jsme udělali stejnou chybu jako Aomine. On totiž není tak špatný, jak vypadá." 

,,Já vím, dnes mi poslal omluvnou textovku. Možná by sis ji měl přečíst."

,,Přepošli mi ji, jestli ti to nevadí. Nechci zdržovat. Jinak z mé strany je to vše. Přeji vám hodně štěstí a už nedělejte ty samé chyby." 

,,I tak se ti chci omluvit. Nebýt mě, Akashi by ti nikdy neublížil. To já ho přivedl na špatnou cestu."

,,Kagami, jestli jsi to pochopil, tak tu šlo o to, že by mi to dřív nebo později stejně udělal a když ne on, tak já. Mé srdce stále patří Aominemu. Jen jsem chtěl vše ukončit, abych mohl začít znovu. Navíc při trénincích jde cítit to napětí a to pro hru nebude moc dobré. Tak doufám, že teď už bude vše v pohodě." 

,,Kise, než odejdeš. Rozmysli si pořádně, jestli ho necháš jít...vy jste si prostě souzeni. A mockrát děkuji." 

,,Já vím..." 

Pokračování příště...

Světlo v temnotě  [AoKise] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat