38.

244 105 12
                                    

Ahoj!!


Když skončil trénink, počkali jsme, až ostatní odejdou. Sedl jsem si na lavičku a sklopil hlavu. Tak nějak jsem si začal uvědomovat, že jsem nemusel být až tak hnusný. Sice mi ublížil, ale tohle si ani on nezasloužil. Přisedl si ke mně a chvíli jsme si dívali do očí. Položil jsem mu hlavu na rameno. On si zas na oplátku propletl své prsty s těmi mými. Byl jsem rád, že jsem s ním, ale nejradši bych odešel. Chtěl jsem se sním držet nadále, ale nejradši bych se pustil. Bál jsem se.

Seděli jsme tam jako pár. Tenkrát to bylo také tak. Řekli jsme si pár divných vět, ale oba jsme dobře rozuměli významu. Ještě chvíli jsem vyčkával a nakonec se odhodlal ke slovům. 
Pamatuješ, jednou jsme si řekli: 

,,Záříš jako světlo."

,,Ty jsi zase jako temnota."

,,No vidíš, jak by tyto prvky mohli být spolu?"

,,Tak jako spolu byly doteď, budou spolu i nadále."

,,Nechci tě pošpinit ještě více."

,,Neblázni! Jsme jako světlo v temnotě. Spolu jsme jako rovnováha, tak mě nezraňuj ještě více."

,,Promiň, tohle nepůjde. Zůstaneš-li se mnou, přivedu ti zkázu..."

-------------------------------------------------

,,Pamatuji si to až moc dobře. Vždy jsem tě balil na nesmyslné věci, ale ty jako jediný jsi pochopil, jak to myslím..." na chvíli jsem se odmlčel. Zničehonic mi bylo tak těžko a sotva jsem mohl dýchat. Po krátké pauze jsme opět začali. Nekřičeli jsme ani se nehádali, jen jsme si v klidu vyměnili své názory: 

,,Nakonec jsi měl pravdu..."

,,Já vím, ale to jsem tím říct nechtěl..."

,,A co jsi tím chtěl říct? Bolelo to..."

,,Já vím...promiň."

,,Protože jsi nakonec jen vyměnil své světlo za něco co žhne jako oheň, což byla zničující kombinace..."

,,Jen ze začátku a ze strachu, že skončím sám. Jenže nebylo to potom naopak?"

,,Asi ano, nakonec to byl další krok, jak se vrátit k tobě..."

,,Jen ti chci říct, že jsi pro mě i nadále to světlo..."

,,Už ale nejsem tvé světlo a nikdy jím nebudu, propadl jsem temnotě."

,,Když já jsem temnota, dovol mi, abych ti ukázal, že i v temnotě je světlo...světlo, které jsi tam dřív zasadil ty." 

,,Promiň, ale to jen tak nepůjde." 


Pokračování příště...

Světlo v temnotě  [AoKise] (KnB) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat