Acuzatia

32 4 2
                                    

la media, Yi Yun 

Perspectiva Yi Yun

-Eu tot nu pricep. Slujnica a fost luata, sau fata? intreb inca ametit. Si mai dau pe gat un pahar de ceai. Se pare ca am fost osandit sa beau ceai din plante. Pentru a elimina drogul din corp. Si a-mi ameliora starea de confuzie totala.

-De cate ori sa ma repet? ofta exasperat Yeoning. Si ma uit incruntat spre el.

-Repeti de cate ori spun eu, da?! 

-Bine, nu slujnica a fost luata. Ci fata.

-Fiica ministrului, nu? Si care-i faza cu slujnica?

-Slujnica a anuntat pe unul din eunucii palatului, care a luat imediat masuri. Si a anuntat de indata si pe cei responsabili de la palat. S-a deschis pe loc o investigatie. Si apoi seful poterei a fost trimis sa verifice daca este adevarat. La casa nobilului s-au gasit intr-adevar haine ce apartin doar gruparii Noptii Albe si o masca, laolalta cu mai multe sabii, ascunse bine, printre hainele fetei. Se fac acum presupuneri ca ar putea fi chiar renumita asasina, sprijinitoarea si femeia Lordului insusi.

-Pai daca e asa, nu au lovit potul cel mare? intreb eu inca pierdut intr-ale mele.

-Fata aceea ti-a salvat viata.

-Daca fata aceea e asasina, cu adevarat, atunci nu voi avea de ales. Si nu ma voi implica. Merita sa moara.

-E o cursa, iti zic eu! Nu pot crede ca acea fata nevinovata, e in stare de asa ceva! In plus, e prea tamara! 

-Stii tu cum arata ma rog, asasina? Eu am vazut-o si pot spune, ca si cu masca, arata foarte tanara. Si atragatoare. Nu e in varsta, stii?

-Nu cred asta. 

-Abia de o stii pe acea fata. De ce ti-ar pasa ce se alege de ea? il intreb atunci serios. Si las ceainicul pe masa.PARCA trebuia sa imi pui ceai in ceasca! 

-Oh, am uitat.

-Ma lasi tot pe mine, ha? zbier la el. Si incerc sa ma stapanesc. Totusi...ceva e putred aici.

Ma uit atunci spre ceainicul cu design florarl. Si pic pe ganduri.

Nu pot nega insa. Fata m-a salvat posibil de doua ori. Odata in librarie. Si a doua oara, la casa curtezanelor. 

-Trebuie sa o ajutam.

-Asta spun si eu de ceva timp! Dar cum?

-Yeoning, calmeaza-te, vom gasi o cale. Dar, tu ce anume cautai la curtezane?

-Voiam sa ma distrez.

-Inca ai impresia ca vei reusi TU sa afli de identitatea asasinului? Cand altii, inclusiv seful poterei nu au reusit niciodata?

-Mama mea a fost destul de buna, in a rezolva mistere de la palat. 

-Si esti sigur ca s-a transmis si la tine, acel simt? rad atunci amuzat. Si imi las mainile pe masa. Palatul nu e locul nostru de joaca, din copilarie.

-Stiuca ma urasti. Nu te pot schimba ori forta sa simti altfel. Aici, trebuie sa fim insa uniti.

-Hansung? El unde e? Nu a patit nimic, nu? tun eu ingrijorat. Si il privesc atunci in ochi. Si fratele meu?! 

-Noi am fost preluati de garda regala. Nu stiu ce s-a intamplat cu ei. Eu am fugit de acolo, am dat de voi si am fost dupa salvati. De unde ai vrea sa stiu?

-Il stiu pe Hansung, se va intoarce intreg. Nu pot accepta altfel. spun si simt cum mi se prelinge sudoarea pe chip.

-Crezi ca cei din grupare, sunt implicati in asta?

Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum