2 Saptamani mai tarziu
Perspectiva Yi Yun
Nimeni nu poate sa inteleaga mania pe care am simtit-o pe tot parcursul timpului petrecut la spital. Sa stii ca cineva drag se afla intr-o stare neplacuta, poate lasa urme adanci in inima mea. Urme ce nu se mai vindeca poate niciodata.
-Esti sigur ca vrei sa facem asta?
-Da, trebuie sa existe o cale sa dam de Lord. Numai daca ajungem la el, am incheiat intreaga poveste.
-Nu exista un alt loc, de care sa stim sigur. In afara de asta. marai pornit. Cu gandul insa, numai la Soo Yeon. Si la faptul ca abia maine, urma sa fie externata. Dupa ce scapase ca prin urechile acului de moarte.
-Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu nimic, frate. In trecut, as mai fi stiut locuri, modul in care isi trimiteau mesaje...Aici sunt nefolositor.
-Nu mai spune asta. Ai salvat-o cand eu nu eram acolo. Sa o pazesc.
-Esti cu acea fata, mai nou?
-Ah, cu So-hye? ingaim stins. Si incerc sa nu ma gandesc la noaptea trecuta. Ori la mangaierile ei lipsite insa de atingerea dorintei. Fiindca ea nu era asasina. Nimeni nu putea sa mi-o scoata pe acea femeie din inima si minte.
-Insa, pot sa te ajut cu altceva.
-Sunt cu ea, trebuie sa pretind ca o plac.
-Daca vei fi obligat sa te casatoresti cu ea?
-O voi face...
-Eu nu ti-as sugera.
-Nu este...
-Ba este. Inca avem putere aici. Desi nu pare, vechile traditii nu au murit in totalitate.
-CE VOIAI sa spui?
-Ca l-as recunoaste, oriunde, daca l-as mai vedea.
-Ce vrei sa spui? tun eu incruntat.
-L-am taiat in zona bratului stang. Are sigur un bandaj.
-Si daca va purta haine lungi?
-E vara, totusi.
-E asasin, totusi, frate.
-Idee moarta.
-Apreciez insa incercarea.
-Ce crezi ca a vrut sa ne spuna mai devreme, Soo YEON SI s-a oprit?
-Am impresia ca e legat chiar de el. Mereu a ezitat. Si o intreb, de 2 saptamani lungi.
-Sigur are un motiv.
-Ma deranjeaza insa motivele ei.
-Parca o compatimeai in urma cu doua minute.
-DA, asta e la trecut. bomban scurt. Sa ne plimbam.
Vreau sa ma ridic de la masa, dar chiar atunci am vazut un barbat cum patrunde in club. Il cunosteam pe tip. Chiar foarte bine. Si pe cel care insa il urma, indeaproape.
-Fratele meu, Joo-wan. E aici.
-La ora asta in noapte? O fi venit sa se distreze. tuna sec Seongsu. Si il prind de brat.
-Nu, ceva nu e in regula.
Il trag de brat si incerc sa il intorc cu fata spre mine.
-Sa nu ne vada.
-Te porti ciudat, acum, stii?
-Uite, stau de cel putin 3 saptamani cu acel tip in casa. E foarte dragut. Dar, mereu mi s-a parut, ca tatoneaza terenul, intr-un mod ciudat.
CITEȘTI
Noaptea Alba
Historical Fiction"Ai grija ce iti doresti. " au fost ultimele sale cuvinte. Pe care si le-a mai amintit. Inainte ca masina in care se afla sa deraieze de pe sosea. Si sa fie izbita in urmatorea secunda. De o alta. Eveline Nu am dorit decat sa il gasesc pe el. Mi-am...