la media Yi Haeng, printul noii regine
Perspectiva Yi Yun
-Nu imi place deloc asta, Hansung.
-Ati mai spus asta si mai devreme, printe.
-O repet de cate ori e nevoie!
-Daca o repetati, nu veti face decat sa va ingrijorati si mai tare.
-Si ce vrei sa fac? Sa stau cu mainile in san si sa nu fac nimic?! zbier pornit.
-Printe, regele inca nu si-a schimbat parerea. Sunteti privit in continuare de toti de la palat, ca viitorul print regent. Nimic nu poate schimba asta.
-Chiar crezi ca voi fi un rege bun?
-Da, cred, asta cu tarie.
-Tu ma minti. Ochiul tau. Ti s-a zbatut.
-Era de fapt spranceana.
-Tu nici acum nu crezi ca voi guverna ca un om ales!
-Ba cred, uneori insa, ma mai indoiesc.
-Nu e loc de indoiala. Ori il preferi cumva, pe Yeoning?
-Nicidecum. PREFER sa risc viitorul regatului.
-Te porti de parca ai face vreo mare alegere.
-Chiar fac, daca vreodata ati fi zburat de la putere, nici eu nu as avea un sfarsit placut.
-Deci iti pasa de viata ta.
-Nu vreau sa mor la varsta asta onorabila. Mai am de trait.
-Ai deja 25 de ani!
-Inca neimpliniti. tinu el sa ma corecteze. Doresc sa ajung macar la 31 de ani, daca se poate.
-Ah, inteleg de ce vrei tu asta.
-V-ati prins? paru el mirat. Sa va aud.
-Vrei si tu copii si o viata! Trebuia sa o spui asa de la bun inceput!
-Printe, mai bine incercati sa pariati. Decat sa imi preziceti mie viitorul.
-Oi fi vreun print si tu pierdut si nu stiu eu! spun si ma opresc atunci din mers. Stai pe loc!
-Tot nu aveti de gand sa imi spuneti unde ati fost ieri?
-Dar deranjat mai pari.
-Am fost lasat in urma. Si am cautat ore bune un prost, printr-o intreaga capitala. Cum sa nu fiu ofensat?
-Cum m-ai facut?!
-Chiar nu e placut.
-Vorbim mai tarziu! Iscoada a venit!
-Iar va luati de viata printului Yeoning.
-Nu el, este, de data asta. Ci chiar Yi Haeng. Il vad si pe Hansung atunci cum devine tensionat. Cand printul aparu in fata mea, se pleca primul. Gest, care ma facu sa imi recapat stapanirea de sine.
-Bine ai venit, la palat, printe Yi Haeng. Chiar doream sa te intalnesc!
-Este o mare onoare printe regent!
Observ in urma sa un convoi de slujitoare. Nu ele imi atrasera atentia. Ci tanarul care aparu la doi pasi in urma sa.
-Oh, dar el cine este? spun si atunci el se lumina la chip.
-Doar gardianul meu. IL cunosc de cand eram mici. E un sprijin al meu de nadejde. Vad bine ca si tu printe, ai un gardian.
-Intr-adevar. Si este cel mai bun spadadin de la palat! ma pomenesc atunci sa il laud.
CITEȘTI
Noaptea Alba
Historical Fiction"Ai grija ce iti doresti. " au fost ultimele sale cuvinte. Pe care si le-a mai amintit. Inainte ca masina in care se afla sa deraieze de pe sosea. Si sa fie izbita in urmatorea secunda. De o alta. Eveline Nu am dorit decat sa il gasesc pe el. Mi-am...