Reintoarcerea

21 5 0
                                    

2 ani mai tarziu...

Perspectiva Yi Yun

-Toate acestea sunt scamatorii, Inaltimea Ta! Am fost defaimat, spun doar minciuni! Totul este o intreaga inscenare! 

-Numesti inscenare chiar declaratia propriului tau gardian? A oamenilor tai? A slujitorilor tai si ai printului Yi Yun, care au depus marturie?! urla atunci regele la Yi Haeng.

Si ma abtin sa nu ranjesc lenes. Ma uit cu admiratie, spre omul sau. Cine ar fi crezut ca va avea curajul sa o faca? Sa isi tradeze stapanul si sa aleaga calea binelui? 

Ori poate ca Soo Yeon a avut dreptate. Si el chiar a iubit-o mult pe acea Soo Ye-ji. Desi, s-au impliniat trei ani lungi, de la moartea ei napraznica din padure.

A pierit protejand oamenii la care tinea. Ce femeie admirabila.

-Printul Yi Yun, printul regent, a inscenatul totul! izbucni el nervos. Si atunci regele facu un ultim semn din mana.

-Sunt atat de multe dovezi. Numele tau chiar a fost gasit pe lista de asasini. Lista de care insasi fata ministrului a facut rost, de la fiica ministrului Riturilor. S-a descoperit deja ca ministrul Riturilor, face parte din grupare. Ca si decedata, de altfel. Si-a recunoscut deja crima si implicarea in inscenarea mortii propriei sale fiice. 

-De ce nu banuiti insa ca si fata ministrului a facut parte din grupare?! 

-Deja s-a dovedit nevinovatia ei in urma cu trei ani, cand cazul ei a ajuns in atentia mea. Si tatal ei a placut cu viata, desi era nevinovat. Chiar si asasinul pe care am reusit sa il prindem si sa il aducem la palat, a recunoscut, ca tu esti in spatele povestii.

Imi amintesc de momentul cand ea, l-a atras in cursa, pentru mine, pe unul din grupare. Si cum am reusit sa il prind impreuna cu noua mea garda de corp. Si sa il aduc la palat. 

-Desi a fost ucis, chiar s-a dovedit, ca tu ai fost in spatele inscenarii. 

-Cum?! 

-La locul faptei, a fost gasit un breloc. Cu insemnul casei tale. Chiar la fata locului. Printul Yi Yun l-a gasit, insusi. Tot indraznesti sa sustii ca sunt minciuni! 

Intreaga sala parca amutise. Toti erau socati. Inclusiv, regina, mama sa. Si concubina Sukbin laolalta cu celelalte concubine ale regelui. Ministrii toti erau socati. Desi banuiam ca se asteptasera la o astfel de lovitura. DUPA TREI ANI LUNGI, DE LUPTE, de intrigi si comploturi. 

Pe care cu greu reusisem sa la dejuc insa. Daca nu ar fi fost seful poterei, sa ma ajute. Si bineinteles, concubina SUKBIN, poate as fi pierdut demult lupta.

Dar, mereu am fost ajutat. Chiar si de rege. Inclusiv, de Soo Yeon si de Yeoning, din afara palatului, pe ascuns. Bineinteles.

-Sa mai adaug si faptul ca ai incercat sa il otravesti pe printul Yi Yun?! Chiar de ziua sa?! 

-O alta inscenare odioasa! Am fost tradati de toti! 

Aceasta era o inscenare. Fusesem nevoit sa si imi risc viata, pentru a aduce o dovada si mai palpabila a raului pe care il intruchipa Yi Haeng la palat. Si imi planuisem singur otravirea. Nimeni nu stia de asta. Nici macar regele sau concubina Sukbin. Cred ca toti uitau mereu ca eram fiul fostei concubine Hui. Vestita prin tot tinutul candva, pentru frumusetea sa. Si eu eram tot la fel de frumos. Imi pastrasem maretia, de-a lungul trecerii timpului. DESI perioadele cand eram bine, incepeau sa se imputineze. Doar din pricina faptei mamei mele.

-Ultima tradare comisa impotriva curtii chiar! Ai incercat sa il ucizi chiar si pe printul Yeoning, in afara palatului. Cel exilat, de trei ani lungi. Punand astfel in pericol viata unui alt os domnesc, din palat.

Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum