Un nou inamic la palat

31 5 6
                                    

Perspectiva Yi Yun

-Nu te voi lasa sa o ranesti. spun eu sec. Asasina numai vorbi insa. Ca data trecuta. Parea cu adevarat pusa pe fapte.

-Nu poti sa ne lasi sa plecam pur si simplu?

-Cum poti fii tu oare viitorul rege al acestei natii? suiera ea cu dispret. Si atunci o atac eu pe ea furios.

-Ya, pentru asta chiar meriti sa fii decapitata! Tu imi poti contesta mie sangele din vene regal?! 

-Sange regal. Statut regal. Interese proprii. Ce faceti voi cu adevarat pentru natia asta?

-A dat-o pe politica si ea, se pare. Am trait sa o vad si pe asta! 

-Soo Yeon, mai bine taci! izbucnesc si o fentez la mustata pe asasina. Dar chiar atunci ea ma izbi cu piciorul in piept. Si am cazut cu forta la pamant scapand sabia. 

-Fugi! zbier la ea. Si spre uimirea mea chiar ma asculta. Asasina vru sa o apuce pe urmele ei, dar atunci am pus mana pe sabie iar. Si am atacat-o din spate.

-Las-o in pace! E unul din supusii mei! Mai fara minte, dar o supusa! 

-Eu nu ma supun nimanui! 

-Delireaza, nu o baga in seama. spun feroce. Dar, imi para atacul fara sa para macar afectata de atacul meu neprevazut.

-Cum...

-Ti-am auzit pasii. Ma uit atunci spre ea. Vad insa ca poarta o pereche de incaltaminte speciala. Incaltaminte folosita in general de hoti sau de asasini, pentru a nu-si face pasii auziti.

-Nu e corect! zbier si invart iar sabia prin aer.

-Parca ati mai avansat, putin. 

-Nu vrei sa ma inveti tu vreo alta metoda de lupta? ranjesc eu periculos. Ca sa ma avant apoi spre ea. Am dansat impreuna, pe valurile aceleasi melodii. Sabiile ni se ciocneau periculos. Si incercam sa nu ma las omorat pe loc.

Nu a durat insa mult. Cand am fentat-o iar, a profitat de moment si mi-a sacerat picioarele in forta.

Am cazut pe spate, iar sabia s-a infipt in pamantul de langa mine.

-Nu mi te infigeai mai bine in inima? Decat sa fiu ucis de asasini...

-Te temi de moarte, maretule rege? simt varful ascutit in dreptul gatului. Si ma blochez.

-Parca aveam o intelegere.

-In acea intelegere nu era precizat sa ne spionezi cumva pe noi. Ori sa incerci macar sa incerci sa gasesti o cale de santaj.

-E vina mea ca il stiam pe fostul muribund?

-E vina mea, acum daca voi lasa acum sabia sa patrunda trupul tau. Si te voi ucide?

-Da-i drumul. suier furios. Nu ai decat. Sa o faci.

-Lordul nu stie. Doar eu. Te avertizez, opreste-te aici. E ultimul sfat, pe care ti-l pot da.

-Foarte bine, ma voi opri. Dar, imi poti garanta ca ma veti lasa sa ajung pe tron?

-Vei ajunge, Lordul nu glumeste. Intr-un mod straniu, e foarte atasat de tine. Ca persoana. Mai mult decat de printul Yeoning. 

-Ar trebui sa fiu bucuros ca un asasin e interesat de mine?! 

-CEL PUTIN nu e interesat in mod sexual.

-Cum ai putut spune asta! Ma injosesti cumva?! 

-Ma scuzati, dar, daca nu ati avea acei ochi feroce, poate v-as fi crezut...

Noaptea AlbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum